• OMX Baltic−0,22%291,45
  • OMX Riga−0,29%887,38
  • OMX Tallinn−0,31%1 850,5
  • OMX Vilnius−0,05%1 134,56
  • S&P 5000,00%5 675,12
  • DOW 300,00%41 841,63
  • Nasdaq 0,31%17 808,66
  • FTSE 1000,4%8 715,35
  • Nikkei 2251,2%37 845,42
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,05
  • OMX Baltic−0,22%291,45
  • OMX Riga−0,29%887,38
  • OMX Tallinn−0,31%1 850,5
  • OMX Vilnius−0,05%1 134,56
  • S&P 5000,00%5 675,12
  • DOW 300,00%41 841,63
  • Nasdaq 0,31%17 808,66
  • FTSE 1000,4%8 715,35
  • Nikkei 2251,2%37 845,42
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,05
  • 01.09.16, 21:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elon Musk kiirustab Tesla tehaseid takka

Tesla Motorsi juht Elon Musk uimastas mais investoreid uudisega, et tänu fenomenaalsele nõudlusele uue Model 3 suhtes, kiirendab ta ettevõtte niigi agresiivset ehitusplaani kahe aasta võrra.
Elon Musk kiirustab Tesla tehaseid takka
  • Foto: EPA
Selle asemel, et suurendada tootmist 500 000 autoni aastaks 2020, soovib Musk jõuda sellele tasemele aastaks 2018, vahendab Bloomerg.
Ettevõte tunnistas hiljuti ka ise väljakutse erakordset suurust: “Meil ei ole praegusel hetkel sellises mahus tootmise kogemust nagu me loodame saavutada Model 3 puhul ning edu saavutamiseks peame välja arendama efektiivse, automatiseeritud ning madala hinnaga tootmisvõimekuse, protsessi ning tarneahela, mis tagaks soovitus mahus tootmise.”
Nüüd aga, kõigest 10 kuud enne iseenda seatud 1.juuli 2017. aasta tähtaega, mil peaks algama Model 3 massitootmine, ehitatakse jätkuvalt masinat, mis hakkab ehitama Model 3-e.
Ligi 373 000 klienti on juba maksnud 1000 dollarit elektriauto sissemakseks.
Tesla lubas mitte korrata viga, mis tehti Model X-ga ehk autol olid liiga keerulised elemendid nagu näiteks vertikaalselt avanevad uksed.
Aprillis tõdes firma, et nende tarneprobleemides on süüdi liigne uue tehnoloogia kasutamine.
Kontrastina on Model 3 disanitud lihtsamaks tootmiseks ning samuti toodetakse mitmeid detaile ise, mitte ei tarnita neid teistelt tootjatelt.
Musk on tarnijatele ning töötajatele teada andnud, et ta ei tolereeri suurt mahajäämust. “Ma ei eelda, et me suudame jõuda 1.juuliks täistootmiseni,” sõnas ta. “Kuid ma teen endast kõik, et tarnijad ja ettevõtte töötajad annaksid endast parima eesmärgi täitmiseks.
 
 

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele