• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 23.12.16, 19:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pühadeaegse e-kaubanduse koore riisub seekord Amazon

Sellel aastal on oma jõulukingitused e-poodidest tellinud rekordarv tarbijaid ning üheks peamiseks kasusaajaks kingirallis tundub olevat Amazon.
Amazoni logistikakeskuses käib kibekiire töö
  • Amazoni logistikakeskuses käib kibekiire töö
  • Foto: EPA
“Tarbijate e-poodides ostlemise soov tegi sellel aastal suure hüppe,” sõnas Retail Metricsi president Ken Perkins. “Ostlejad teevad oma mobiiliseadmetes üha enam tehinguid ning e-kaubanduse müük kasvab fenomenaalse kiirusega,” lisas ta.
Nii musta reede kui küberesmaspäeva müük ületasid sellel aastal 3 miljardi dollari piiri ning purustasid ühe päeva e-kaubanduse müügirekordi, selgub Adobe Digitali andmetest. Käesoleval pühadeperioodil on aga Adobe’i andmetel igal ostlemispäeval ületatud e-poodides osteldes 1 miljardi dollari piir, vahendab CNBC.
Slice Intelligence uuris 1,7 miljonit ostutšekki, mis koguti ajavahemikul 1.november kuni 16.detsember ning avastas, et lõviosa online müügitulust läheb Amazonile. E-kaubanduse hiiule kuulus koguni 36,9% turuosast.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Best Buy jäi 3,9% teisele kohale, Target 2,9% kolmandale kohale; neile järgnesid veel Wal-Mart 2,7%-ga ning Macy’s 2,5%-ga.
USA riiklik jaemüügi liit prognoosib, et pühadeaegne müük kasvab võrreldes aasta varasemaga 3,6%. Paljud teised analüütikud prognoosivad, et müüginumbrid kasvavad võrrldes eelmise aastaga 3-4%.
 

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele