Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kuidas vallutada üheksa kuuga üheksa turgu?

    Kofeiiniga vett tootva Belief Wateri juhatuse liikmed Raido Kereme (mikrofoniga) ja Gert-Kristjan Rungi ütlevad, et kui alguses ei tahtnud keegi väikese idufirmaga koostööd teha, siis nüüd on teisiti.Foto: Andres Teiss

    Eestis välja mõeldud energiavesi on jõudnud üheksa kuuga üheksale turule. Ettevõtte asutajatel on suured ambitsioonid oma tootega kaugele jõuda. Lähiajal on kavas minna Austraalia ja Lõuna-Aafrika turule.

    Belief Water OÜ juhatuse liikmed Raido Kereme ja Gert-Kristjan Rungi lasid eelmise suve lõpus turule Euroopa esimese energiavee. Statistika oli neile näidanud, et kümne aasta jooksul on kasvanud kõige enam energiajookide ja funktsionaalse vee müük ning nii tekkis mõte hakata tootma energiavett.
    Hiljuti otsis ettevõte ühisrahastusplatvormi Fundwise kaudu rahastust. Gert-Kristjan Rungi sõnul neil otseselt lisakapitali vaja ei olnud, kuid kuna tahetakse teha rahvuslikku brändi Eesti joogitööstuses, siis oleks tore, kui kampa tuleksid kontaktide ja teadmistega teised ettevõtted ja investorid. Näiteks leidsid nad nii kontakti ühe võimaliku koostööpartneriga Valgevenes.
    Kokku kaasati 153 investorit, kes panustasid 123 923 eurot. “Eriti tore on see, et kõik need inimesed on ka meie toote püsitarbijad ja aitavad sõna levitada oma tutvusringkonnas,” märkis Raido Kereme.
    Belief Water hoiab kõiki osanikke oma tegemistega kursis ja kaasab neid ka otsustesse. Investoritele saadetakse regulaarseid uudiskirju. “Teeme maksimumi, et kõik oleksid rahul info liikumise ja tulemustega,” ütles Kereme.
    Eesti brändina soovivad nad panustada kohalikku kultuuriellu ja seetõttu otsustasid suurtoetajana kampa lüüa XII noorte laulu- ja tantsupeoga “Mina jään” koos Premia ja Põltsamaa Felixiga. “Meil on eksklusiivsed õigused seal väljas olla. Lisaks tuleme välja ka teemakohase pudeliga,” rääkis Rungi.
    Eesmärk kasutada igas riigis edasimüüjad
    Praeguseks on üheksa kuud tegutsenud ettevõte jõudnud üheksale turule. Alles alustati Leedus, Poolas ja Prantsusmaal ning kohe alustatakse tarneid Austraaliasse, Taani ja Hollandi.
    “Hollandis on käimas British Petroleumi müügi katsetus,” ütles Rungi. Kereme sõnul on British Petroleumil Euroopas väga palju tanklaid ning seetõttu nähakse sellest koostööst suurt võimalust. Kereme sõnul on nende strateegia kasutada igas riigis edasimüüjaid. Edukalt välisturul tegutsemiseks on tarvis kohalikke kontakte ning teha pidevalt turundustegevusi. See on ainus viis, kuidas välisturul tegutseda, lisas ta.
    Loe ettevõtte plaanidest pikemalt Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee.
  • Hetkel kuum
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Ain Kivisaar: Tallinna planeerimisamet vajab suurpuhastust
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.