Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Löö kaasa uuriva ajakirjanduse tegemisel
Äripäeva uuriv toimetus ootab teemasid ja vihjeid ning loosib kaasamõtlejate vahel välja pääsme mainekale majanduskonverentsile „Äriplaan 2018“.
Kampaania eesmärk on panna inimesi mõtlema, mida nad enda ümber näevad ja kui miski on korrast ära, kas see vääriks ehk avalikku tähelepanu. Uuriva ajakirjanduse eesmärk on kajastada seda, mida tahetakse varjata, ja osundada probleemidele, pakkudes ka lahendusi.
Äripäeva uurival toimetusel on Facebookis oma lehekülg nimega Äripäeva uuriv toimetus. Tule meie lehte jälgima ja ole kursis uurivate lugude ja nende valmimise seikadega.
Vaata kampaania infot allpool.
Mõtle kaasa ja tule kuulama tippettevõtjaid.Foto: Ivar Kuldver
Praegu saab uuriva toimetuse Facebooki-lehel osaleda ka Äripäeva digitellimuste loosis ja selleks ei pea tegema enamat, kui jagama seal olevat kampaaniapostitust. Aita meil sõna levitada!
Konverentsil "Äriplaan 2018" astuvad üles tippettevõtjad ja -juhid eesotsas Rain Lõhmuse, Ahti Heinla, Erkki Raasukese ja Paul Oberschneideriga.