• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 11.06.18, 07:59

Sadam hoiatab Saaremaa silla dotatsiooni eest

Peamine küsimus Saaremaa silla rajamise mõttekuse ümber seisneb selles, kas ühiskond on valmis sellised dotatsioonisummad leidma, ütles Saaremaa vahel kurseerivat laevaliini juhtiva TS Laevade juht Jaak Kaabel Eesti Päevalehele.
Saaremaa ja mandri vahet sõidavad Piret ja Tõll, pildil Piret.
  • Saaremaa ja mandri vahet sõidavad Piret ja Tõll, pildil Piret. Foto: TS Laevad
„Kui vaadata arvude poolt, siis silla dotatsioonisoov on ligi kolm korda suurem kui praegu parvlaevadele. Mul kodanikuna tekib küsimus, kas see oleks kõige efektiivsem viis seda ühendust pidada,” ütles Kaabel intervjuus.
„Ega sild ei tähenda, et pole vaja hooldust ega ole tehnilisi küsimusi. Lund on vaja lükata. Kui see on tasuline, on kassad ja kassade ootejärjekorrad. See ei oleks Tallinna-Kuressaare maantee," lisas Kaabel, kelle hinnangul on Saaremaa silla küsimus pigem emotsionaalne kui ratsionaalne.
Jaanuaris teatasid kaks ettevõtjat Raivo Hein ja Raivo Kütt, et peavad plaani Saaremaa ühendamiseks. 400-500 miljonit eurot maksev sild tasuks nende hinnangul end ära 20 aastaga ning riik võiks neile anda kas kontsessiooni või liitud ühisettevõttega.
Loe pikemalt Eesti Päevalehest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.07.24, 12:25
30 aastat zombi-majandust: Jaapani valuutakriis kogub hoogu
Jeeni kurss kukkus dollarisse värske, 38 aasta madalaima tasemeni. Viimati kauples jeen nii nõrgal tasemel 1986. aastal. Riigis on alanud valuutakriis, mis on just praegu hoogu kogumas ning paneb valitsuse ja keskpanga väga raskete otsuste ette.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele