Tänases Richify videopostituses uurime, kuhu on suunatud majandusajakirjanduse innovatsiooni teravik.
- Robotajakirjanik Jaanus. Foto: Kuvatõmmis
YouTube’i eetri on vallutanud Liselle Õnneleid ja Allan Rajavee (Äripäev), kes jagavad rahatarkust igal teisipäeval. Teema lainel püsimiseks vajuta YouTube'is subscribe ja jaga oma mõtteid kommentaariumis.
Videoprojekt „Richify“ on Tartu Ülikooli ajakirjanduse ja kommunikatsiooni eriala tudengite kümneosaline teadusprojekt, mis sünnib koostöös ajalehega Äripäev.
Seotud lood
Mustal reedel, vallaliste päeval, e-esmaspäeval ja paljudel muudel tarbimispühadel teenivad ettevõtjad miljardeid eurosid kasumit. Kas kuni 80protsendiste soodustustega kaasajooksmine on otstarbekas või on paremaid kohti, kuhu oma raha investeerida? Kuidas tekkinud miinust lõpuks lappida ja kas see on üldse võimalik?
„Hakka ettevõtjaks“ on karjäärisoovitus, mida kuuleme rohkem kui üks kord elus. Kuid mis on enda firmat püsti pannes tähtsam – kas silmapaistev logo ja viimaseid disainitrende järgiv koduleht või raha planeerimine ja tulevaste klientide tundma õppimine?
Nutiseadmed on miljardiäri, mis mõjutab masse. Puutetundlikud telefonid on ihaldusobjekt, millega meelitades koguvad poliitilised jõud endale vajalikku „kriitilist massi“. Samas võib Aasiast pärit odav, kuid võimekas nutiabiline olla julgeolekurisk.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.