Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti autoturu veermik koliseb
Erinevalt naaberriikidest püsib Eesti autoturg veel vee peal, kuigi sel aastal on Eesti autoturult kadunud 12 ettevõtet ehk 5% kõigist automüüjatest.
Kohalikest edasimüüjatest kasvatasid tänavu esimeses kvartalis võrreldes aastatagusega kõige rohkem käivet Toyota Baltic ja Silberauto. Samas on päris olulise tagasilöögi saanud mitu tuntud sõiduautomargi esinduskaupluste pidajat.
Internetiühenduse olulisust on raske üle hinnata – see on nüüdseks nagu enamiku ettevõtete selgroog. Ühenduse tõrkumine võib töö täiesti seisata ning tuua kaasa tuhandeid või isegi kümneid tuhandeid kahju. See mõjutab tööviljakust, küberturvalisust, kliendikogemust, töötajate rahulolu – ning võib hakata pärssima isegi ettevõtte arengut.