Koroona-aasta tõi Weekendi veebipoele poolekordse käibekasvu, kasum paisus aga enam kui kaks korda, alanud aastalt ootab ettevõte kasvu 10% juurde.

- Weekendi kauplus.
- Foto: Liis Treimann
Läinud aastal oli Weekend Eesti OÜ müügitulu kokku 16,86 miljonit eurot, 2019. aastal oli see 11,3 miljonit. Ettevõte kirjutab aruandes, et tegeleb jätkuvalt laienemisega ja uute poodide avamisega. Läinud aasta lõppes pea 970 000 euro suuruse kasumiga, aasta varem oli kasum 400 000 eurot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
6% intressimäär ja kord kvartalis väljamaksed: märkida saab 17. juunini
Silmatervishoiu ettevõte OC VISION, mis omab Baltimaade suurimat prille, kontaktläätsesid ja muid nägemistervishoiu tarvikuid müüvat kaupluste võrgustikku ning Eestiski tegutsevat e-poodi Dr. Lensor, käivitas avaliku võlakirjaemissiooni. 6% aastase intressimääraga võlakirjade emissiooniga kaasatakse vahendeid tervishoiuteenuste laiendatud kättesaadavuse, uuenduslike toodete ja regionaalse kasvu toetamiseks.