Koroona-aasta tõi Weekendi veebipoele poolekordse käibekasvu, kasum paisus aga enam kui kaks korda, alanud aastalt ootab ettevõte kasvu 10% juurde.

- Weekendi kauplus.
- Foto: Liis Treimann
Läinud aastal oli Weekend Eesti OÜ müügitulu kokku 16,86 miljonit eurot, 2019. aastal oli see 11,3 miljonit. Ettevõte kirjutab aruandes, et tegeleb jätkuvalt laienemisega ja uute poodide avamisega. Läinud aasta lõppes pea 970 000 euro suuruse kasumiga, aasta varem oli kasum 400 000 eurot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rahvusvaheliste indeksite järgi vabaduselt maailma esirinnas sammuv Eesti seisab tõsiste väljakutsete ees: kätte võidetud vabaduste ja demokraatia eest tuleb seista iga päev. Võti pole mitte valitsuse varnas, vaid iga kodaniku enda taskus, tõdevad endine riigipea Kersti Kaljulaid ja advokaadibüroo Sorainen partner Allar Jõks saates „Soraineni sagedus“.