• OMX Baltic0,02%292,03
  • OMX Riga−0,09%910,84
  • OMX Tallinn0,13%1 896,59
  • OMX Vilnius−0,03%1 261,33
  • S&P 5000,79%6 791,69
  • DOW 301,01%47 207,12
  • Nasdaq 1,15%23 204,87
  • FTSE 1000,7%9 645,62
  • Nikkei 2251,35%49 299,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%92,57
  • OMX Baltic0,02%292,03
  • OMX Riga−0,09%910,84
  • OMX Tallinn0,13%1 896,59
  • OMX Vilnius−0,03%1 261,33
  • S&P 5000,79%6 791,69
  • DOW 301,01%47 207,12
  • Nasdaq 1,15%23 204,87
  • FTSE 1000,7%9 645,62
  • Nikkei 2251,35%49 299,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%92,57
  • 07.04.22, 11:23

Ukrainast juhitud kõnekeskuste petukõned pole ka pärast sõda lakanud

Mullu saavutas küberkuritegude politsei läbimurde, kui jõudis Ukrainas asuvate organiseeritud kuritegelike grupeeringuteni, kelle juhitud kõnekeskustest pannakse toime investeerimiskelmusi üle maailma, ka Eestis.
Kõnekeskuste teenus oli veel enne sõda Ukrainas väga levinud, seal paikneb neid palju, valdkonnas töötab suur hulk inimesi ja see moodustab suure osa SKPst. Eristada kõikidest kõnekeskustest kuritegelikke on keeruline, ütles politsei küber- ja majanduskuritegude talituse juht Hannes Kelt.
  • Kõnekeskuste teenus oli veel enne sõda Ukrainas väga levinud, seal paikneb neid palju, valdkonnas töötab suur hulk inimesi ja see moodustab suure osa SKPst. Eristada kõikidest kõnekeskustest kuritegelikke on keeruline, ütles politsei küber- ja majanduskuritegude talituse juht Hannes Kelt.
  • Foto: PPA
Nägime, et kõnede hulk kukkus siis, kui sõda algas, sest sõjategevus mõjutas üleöö riigis toimuvat, sealhulgas ka kõnekeskuste tööd, ütles prokurör Jürgen Hüva. Selliste kõnede tegemiseks on vaja inimesi, kes neid numbreid valivad ja helistavad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 11:00
Hansabi juht: efektiivsus ei ole enam konkurentsieelis, vaid ellujäämine
Tehnoloogia roll kaubanduses pole kunagi olnud olulisem, sest see aitab säästa tööjõukulu, vähendada kaubakadu ning kujundada kliendikogemust keset kiireid muutusi, rääkis Hansabi tegevjuht Kristo Timberg. Tema sõnul ei seisne eduka kaupmehe valem ainult seadmetes, vaid võimes kohandada protsesse ja mõtteviisi.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele