• OMX Baltic0,16%292,02
  • OMX Riga−0,06%907,09
  • OMX Tallinn0,32%1 946,7
  • OMX Vilnius0,1%1 243,65
  • S&P 5000,06%6 715,35
  • DOW 300,17%46 519,72
  • Nasdaq 0,39%22 844,05
  • FTSE 100−0,2%9 427,73
  • Nikkei 2251,44%45 584,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%96,8
  • OMX Baltic0,16%292,02
  • OMX Riga−0,06%907,09
  • OMX Tallinn0,32%1 946,7
  • OMX Vilnius0,1%1 243,65
  • S&P 5000,06%6 715,35
  • DOW 300,17%46 519,72
  • Nasdaq 0,39%22 844,05
  • FTSE 100−0,2%9 427,73
  • Nikkei 2251,44%45 584,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%96,8
  • 19.04.23, 00:46

Vald esitas Lepna rehvipurustusliini rajajale viis nõudmist

Rakvere vallavalitsus tegi keskkonnaameti vahendusel Lepnale autorehvide purustamist kavandavale Ragn-Sellsile mitu ettepanekut. Jäätmefirma juhi Kai Realo sõnul võidakse tulevikus kuni pool Lepnal purustatavatest rehvidest Eestisse importida.
Ragn-Sellsi äriarendusjuht Rainer Pesti (vasakul) ja Rakvere vallavolikogu esimees Peep Vassiljev märtsi lõpus Lepna raamatukogus toimunud kohtumisel, kui jäätmefirma tutvustas kohalikele inimestele plaani hakata Lepnal vanu autorehve purustama.
  • Ragn-Sellsi äriarendusjuht Rainer Pesti (vasakul) ja Rakvere vallavolikogu esimees Peep Vassiljev märtsi lõpus Lepna raamatukogus toimunud kohtumisel, kui jäätmefirma tutvustas kohalikele inimestele plaani hakata Lepnal vanu autorehve purustama.
  • Foto: Aivar Hundimägi
„Meie suurim mure on ebaselgus kasutatud rehvide kogustega,“ ütles Rakvere vallavalitsuse keskkonnaspetsialist Sandra Schmidt.
Esitatud taotluses märkis Ragn-Sells, et neil on maksimaalselt kavas vanarehve purustada 20 000 tonni aastas. Märtsi lõpus toimunud kohtumisel tekkis kohalikel inimestel kahtlus, et Lepnal võidakse hakata purustama ka Eestisse imporditud vanu autorehve, kuna paigaldatava liini jaoks Eestis tekkivatest rehvidest ei jätku.
Schmidti sõnul küsis ta keskkonnaagentuurilt andmed eelmise aasta kohta ja selgub, et mullu tekkis Eestis vanarehve kokku 17 173 tonni, millest jäi nn jääki 5104 tonni. See on oluliselt väiksem kogus, kui Ragn-Sellsi taotluses märgitud 20 000 tonni aastas.
Ragn-Sellsi juht Kai Realo ei välistanud, et Lepnal võidakse hakata purustama ka imporditud rehve. Kui Eestis on kõik rehvid purustatud ning Eesti Energia ja Ragn-Sellsi koostööprojekt võimaldab veel täiendavalt purustada, siis me saame teatud mahu tuua sisse, ütles Realo.

Seotud lood

Uudised
  • 29.03.23, 07:37
Lepna elanikud viskasid Ragn-Sellsi äriidee prügikasti
„Kas rohkem toole ei ole,“ küsis Rakvere vallavanem Maido Nõlvak teisipäeva õhtul Lepna raamatukogus. „Ei, kõik on siin. Ainult katkised jäid veel keldrisse,“ vastati talle.
Arvamused
  • 02.04.23, 11:50
Ragn-Sells tuli Lepnale mütsiga lööma ja sai valusalt vastu nina
Järgmisel aastal Lepnal autorehvide purustamisega alustada sooviv Ragn-Sells on õpikunäide, kuidas ei tohi kohalike inimestega suhelda, kui on siiras soov saada neilt toetus oma äriideele, kirjutab Lääne-Virumaa Uudiste peatoimetaja Aivar Hundimägi.
Uudised
  • 02.03.23, 17:16
Lepnale soovitakse rajada uus tehas
Jäätmekäitlusfirma Ragn-Sells soovib Lepnale rajada vanade autorehvide purustamise tehase, mis plaanide kohaselt saab valmis juba selle aasta lõpus.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 14:26
Verstoni juht kestlikkusest: eesmärgi võtsime laest, tuleb lihtsalt tegema hakata
Eesti teede-ettevõte Verston kavatseb saada oma valdkonna kestlikkuse suunanäitajaks Euroopas. Esimese sammuna kaardistati sel teel oma jalajälje suurus ning võeti eesmärk vähendada süsinikuheidet kümnendiku võrra aastas.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele