• OMX Baltic1%300,07
  • OMX Riga0,00%867,99
  • OMX Tallinn0,19%1 964,94
  • OMX Vilnius0,88%1 174,87
  • S&P 5001,6%5 693,65
  • DOW 301,47%41 353,58
  • Nasdaq 1,58%17 991,11
  • FTSE 1001,17%8 596,35
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,52
  • OMX Baltic1%300,07
  • OMX Riga0,00%867,99
  • OMX Tallinn0,19%1 964,94
  • OMX Vilnius0,88%1 174,87
  • S&P 5001,6%5 693,65
  • DOW 301,47%41 353,58
  • Nasdaq 1,58%17 991,11
  • FTSE 1001,17%8 596,35
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,52
  • 11.10.19, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kädi Ristkok: kliima raputab autotööstust

Auto- ja kütusetööstus peavad jätma seljataha senised tehnoloogiad, toorained ja majandusmudelid, et panustada kliimamuutuse peatamisse, kirjutab ettevõtja Kädi Ristkok.
Kädi Ristkok.
  • Kädi Ristkok.
  • Foto: erakogu
Transpordisektori süsinikuheited moodustavad 27% kogu inimkonna omadest. Pariisi Kliimaleppest kinni pidamiseks peame neid vähendama üle 90%, võrreldes 2005. aasta tasemega. Kuigi pikemas perspektiivis liigub autotööstus mitmekesisema kütuse-portfoolio suunas, milles oleks esindatud erinevad madala süsinikuemissiooniga tehnoloogiatel sõitvad autod, siis hetkel pakuvad ainult elektriautod piisavalt kiiret ja efektiivset lahendust kliima osas seatud eesmärkide täitmiseks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.05.25, 12:43
Kaupmeeste tulevikku vormib tehnoloogia: QR-koodid, AI ja automatiseerimine
Jaemüügis on olulisel kohal tehnoloogia areng, kus QR-koodid, tehisintellekt ja robootikalahendused aitavad kaupmeestel kulusid vähendada ja efektiivsust suurendada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele