Page Not Found

  • OMX Baltic−0,74%300,17
  • OMX Riga−0,89%879
  • OMX Tallinn−0,2%2 059,29
  • OMX Vilnius0,00%1 192,56
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 100−0,37%8 810,86
  • Nikkei 225−1,02%38 488,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,21
  • OMX Baltic−0,74%300,17
  • OMX Riga−0,89%879
  • OMX Tallinn−0,2%2 059,29
  • OMX Vilnius0,00%1 192,56
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 100−0,37%8 810,86
  • Nikkei 225−1,02%38 488,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,21
  • 23.02.13, 08:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meedia keskendab tarbija ootustele

Vähe on neid majandusharusid, kus klient oleks rohkem kuningas kui meedia- ja meelelahutusäris, näitab PwC globaalne valdkonna tippjuhtide uuring. Tarbijate ootused ja vajadused on pidevas muutumises ning ettevõtetel raske nendega sammu pidada. Ometigi eristab suuresti just ootustele vastamise võime võitjaid kaotajatest, kirjutab PwC juhtivaudiitor Janno Hermanson.
Kolmveerand uuringus osalenud meedia- ja meelelahutusettevõtete tippjuhte näeb tarbijate eelistuste muutumises oma ärile tõsist väljakutset. Veelgi suurem osa (88%) on neid, kes plaanivad alanud aastal suuremaid muutusi klientide võitmise ja kinnistamise strateegiates. Täielikus üksmeeles aga kinnitasid kõik vastanud, et tarbijad, kliendid ning sotsiaalmeedia mõjutavad nende äristrateegiat. Eelkirjeldatu peegeldab juba mõnda aega kestnud suundumust: meediatarbija tahab head toodet tasuta ning ta lojaalsus meediakanali või teenusepakkuja suhtes on üsna väike. Kiirelt arenev tehnoloogia areng suurendab pidevalt ootusi nii kiirusele, kvaliteedi kui ka meelelahutuslikkuse suhtes.
Meedia- ja meelelahutustippjuhtidele teeb muret ka avalikkuse usaldamatus nende tegevusala vastu ja intellektuaalse omandi ning isikuandmete kaitse väljakutsed (vastavalt 18 ja 25 protsendipunkti kõigi tööstusharude keskmisest rohkem). Selles osas on ka Eesti meediajuhtidel põhjust peeglisse vaadata ja sõnumite kvaliteedi ning objektiivsuse üle järele mõtelda: sama kergesti kui pealtnäha pisiasjadest võrsunud skandaalid erakondade populaarsust räsivad, võib avalikkuse meelepaha pöörduda neljanda võimu vastu.
Hea ajakirjanduse ja meelelahutuse tegemiseks on vaja väga häid tegijaid. Alles hiljuti kõneles ka Eesti silmapaistvamaid meediaärimehi sellest, et ei näe kuskilt „vihaseid noori tegijaid“ peale kasvamas. Samad tendentsid teevad peavalu ka teiste riikide meediaärimesstele ning tervelt 88% küsitluses osalenud meedia- ja meelelahutusjuhte plaanivad seniseid talentide leidmise strateegiaid tänavu muuta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ebakindel majandusolukord, muutuvad tarbijanõudmised, internetistumine, paindlikkus, efektiivsus, operatiivsus ning võimekus kohanduda digiajastul kujunevad lähituleviku võtmesõnadeksp. Põhifookus tarbija ootuste täitmisel.  
 
 

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 28 p 18 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele