• OMX Baltic−0,17%299,54
  • OMX Riga−0,12%888,37
  • OMX Tallinn0,11%2 063,48
  • OMX Vilnius−0,02%1 207,48
  • S&P 5000,32%6 263,7
  • DOW 300,53%44 254,78
  • Nasdaq 0,25%20 730,49
  • FTSE 100−0,13%8 926,55
  • Nikkei 225−0,04%39 663,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,07
  • OMX Baltic−0,17%299,54
  • OMX Riga−0,12%888,37
  • OMX Tallinn0,11%2 063,48
  • OMX Vilnius−0,02%1 207,48
  • S&P 5000,32%6 263,7
  • DOW 300,53%44 254,78
  • Nasdaq 0,25%20 730,49
  • FTSE 100−0,13%8 926,55
  • Nikkei 225−0,04%39 663,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,07
  • 22.06.14, 08:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sadam sõlmib lepingu operaatoriga

Parvlaevade teenindamine ASi Saarte Liinid sadamates ei sõltu laevade omandisuhtest, vaid liine teenindavate operaatorettevõtjatega sõlmitud lepingutest, kirjutab ettevõtte juhatuse esimees Villu Vatsfeld.
Uued lepingud sõlmitakse samuti nende ettevõtjatega, kes võidavad vastava liini teenindamise hanke. Kuulugu siis parvlaevad ise eraettevõtjale või riigile.
Kõik kehtivad lepingud parvlaevaliine teenindavate ettevõtjatega on seejuures sõlmitud ajaliselt sünkroonselt riigi ja vedaja vahel sõlmitud lepingutega.
Sarnaselt Tallinna Sadamale on ka Saarte Liinid riigi äriühing ning oma otsustes arvestame omaniku esindaja ehk majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi ning äriühingu nõukogu seisukohtadega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lõpetasime eelmisel aastal Euroopa Liidu ühtekuuluvusfondist rahastatud parvlaevasadamate (Kuivastu, Virtsu, Rohuküla, Heltermaa) rekonstrueerimise, mis läks maksma üle 33 miljoni euro. Sadamad on kohandatud tööks konkreetset MM90FC tüüpi parvlaevadele ja sellega tuleb uuel vedajal kindlasti arvestada, sest sadamaid lähiajal uuesti rekonstrueerida kavas ei ole. See ei ole majanduslikult otstarbekas ning läheks ühtlasi vastuollu ELi ühtekuuluvusfondi abikõlbulikkuse reeglitega.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 0 p 6 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele