• Jaga lugu:

    FC Barcelona 220miljonilisel särgidiilil seos Eestiga

    FC Barcelona jalgpallur Marc-Andre Ter Stegen kannab praegu veel Qatar Airwaysi logoga särkiFoto: epa

    FC Barcelona sõlmis Jaapani kaubandusgigandi Rakuteniga neljaks aastaks kokku 220 miljonit eurot maksva särgidiili.

    Lepingus seisab, et nelja aasta jooksul kannavad Hispaania jalgpalliklubi FC Barclona mängijad särke, millele on Rakuteni logo. Varem silkasid pallurid ringi Qatar Airwaysi logoga särkides.
    Apex Marketingi eksperdid hindavad, et diili tulemusena saab Rakuten igal aastal umbes 25 miljoni euro eest reklaami. Siia juurde tuleb arvestada veel ka fännividinatel kujutatud reklaamist saadav tulu.
    Seos Eestiga
    Märkimisväärne on, et kaudses mõttes on särgidiilil ka seos Eestiga. Nimelt ostis möödunud aasta suvel Rakuten ära Eesti idufirma Fits.me. Ettevõte tegeleb virtuaalse garderoobi teenuse pakkumisega, mis tähendab, et inimene saab sisestada oma mõõdud ning seejärel hakata nii-öelda virtuaalsele endale riideid selga proovima. Kaubamärkide seisukohast võttes aitab see vähendada tagasi saadetavate toodete arvu ning seeläbi ettevõtetel oma rõivasortimenti ning üldist teenust paremaks muuta.
    Osapooled tehingu hinda ei avalikustanud, küll aga on teada, et Rakutenile olevat tegu tulusa äriga.
    Selle aasta üheksa esimese kuuga teenis Rakuten 6,9 miljardit dollarit käivet. Ettevõtte juht ning suurim aktsionär Hiroshi Mikitani on Bloombergi andmeil maailma rikkuselt 216. inimene ning tal on 6,2 miljardi dollari jagu vara.
    Jalgpalliklubiga sõlmitud diili kohta ütles Mikitani, et see võimaldab firmal laiendada globaalset haaret. Samuti lubas ta, et sponsorlepingut tippklubiga püütakse igal võimalikul viisil promoda.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Porto Franco laenuleping häbistab üht korralikku saladust
USA jaemüük kasvas ootamatult
USA jaemüük kasvas augustis ootamatult, sellele aitasid kaasa kooliaasta algus ning valitsuse abirahad. See annab lootust, et Ühendriikide majandus ei aeglustu kolmandas kvartalis nii järsult, kui oodatakse, vahendab Reuters.
USA jaemüük kasvas augustis ootamatult, sellele aitasid kaasa kooliaasta algus ning valitsuse abirahad. See annab lootust, et Ühendriikide majandus ei aeglustu kolmandas kvartalis nii järsult, kui oodatakse, vahendab Reuters.
Kodulavastus - nipp, mis aitab müügile ja üürile kaasa
Emotsioon, mis meid tabab kellegi koju sisse astudes, on tihti määrava tähtsusega. Lõhnad, valgus, detailid – kõik see kujundab arvamust esimeste sekundite jooksul. Kuidas valmistada oma kodu ette müügiks või üüriks nii, et tehing toimuks võimalikult kiiresti ja hea hinnaga? Septembrikuu Sisustaja uuris asja.
Emotsioon, mis meid tabab kellegi koju sisse astudes, on tihti määrava tähtsusega. Lõhnad, valgus, detailid – kõik see kujundab arvamust esimeste sekundite jooksul. Kuidas valmistada oma kodu ette müügiks või üüriks nii, et tehing toimuks võimalikult kiiresti ja hea hinnaga? Septembrikuu Sisustaja uuris asja.
Euroopa Liidu automüük pööras langusse, Eestis kasvab
Kevadise tempoka tõusu järel pööras juulis ja augustis uute sõiduautode müük Euroopa Liidus langusse, edastas Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liit.
Kevadise tempoka tõusu järel pööras juulis ja augustis uute sõiduautode müük Euroopa Liidus langusse, edastas Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liit.