Jaga lugu:

Nestle ja Starbucks sõlmisid 7miljardise tehingu

Starbucksi juht Howard Schultz
Starbucksi juht Howard Schultz  Foto: Scanpix

Nestle maksab Starbucksile brändi kasutamise eest üle 7 miljardi dollari, kirjutab CNBC.

Raha eest saab Šveitsi toidutootja õiguse turundada Starbucksi tooteid Ühendriikidest ja kohvipoodidest väljaspool.

„See on globaalne koostöö, mis toob Starbucksi kogemuse üle maailma miljonitesse kodudesse. Nestle pakub omalt poolt ulatust ja mainet,“ ütles Starbucksi tegevjuht Kevin Johnson.

Nestle, mis võtab tehingu käigus enda alla umbes 500 Starbucksi töötajat, teatas ka seda, et nende aktsiate tagasiostu programmi ei muudeta.

Seotud lood
Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt