Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Nestle ja Starbucks sõlmisid 7miljardise tehingu
Starbucksi juht Howard SchultzFoto: Scanpix
Nestle maksab Starbucksile brändi kasutamise eest üle 7 miljardi dollari, kirjutab CNBC.
Raha eest saab Šveitsi toidutootja õiguse turundada Starbucksi tooteid Ühendriikidest ja kohvipoodidest väljaspool.
„See on globaalne koostöö, mis toob Starbucksi kogemuse üle maailma miljonitesse kodudesse. Nestle pakub omalt poolt ulatust ja mainet,“ ütles Starbucksi tegevjuht Kevin Johnson.
Nestle, mis võtab tehingu käigus enda alla umbes 500 Starbucksi töötajat, teatas ka seda, et nende aktsiate tagasiostu programmi ei muudeta.