Baltika avaldas pöördelise muutuste kava

22. august 2018, 14:44
Baltika hakkab moebrände vähendama.
https://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20180822/BORS/180829905/AR/0/AR-180829905.jpg

Baltika nõukogu kiitis heaks ettevõtte lähiaastate tegevusplaani ning uue katusebrändi turule toomise, selgub börsiteatest.

Eile kinnitas Baltika nõukogu ettevõtte täpsusustatud tegevusplaani uue strateegia elluviimiseks. Plaan koosneb kokku 16 projektist, millest olulisemad keskenduvad kolmele valdkonnale – rahvusvahelistumine, digitaliseerimine ja kliendikesksus. Lisaks on kavas turule tuua uus katusbränd, mille nimeks saab Vérenni.

Baltika aktsia on täna langenud 2,68 protsenti, 0,218 euroni.

Rahvusvahelistumise suunal keskendutakse e-äri arendamisele ning kontsessiooni- ja frantsiisipartneritele uue koostöömudeli väljatöötamisele, mille eesmärk on pakkuda partneritele suuremat tuge kaubastamisel, laovarude juhtimisel, turundamisel ja poodide loomisel.

Uue pakkumise toel väljutakse samm-sammult traditsioonilisest hulgikaubandusärist, et muuta toodete lõpptarbijani jõudmine kiiremaks. Lisaks viiakse analüüsitakse olemasolevaid ja uusi eksporditurge, et leida sihtturud lähiaastateks.

Digitaliseerimine

Ärilise efektiivsuse tõstmiseks ja kliendirahulolu tagamiseks on algatatud digitaliseerimise projektid nii tootearenduse, müügi, klienditeeninduse kui ka analüüsi valdkonnas, kirjutas ettevõte börsiteates.

Praegu on Baltika ärimudel vertikaalne disainist müügivõrguni. Edaspidi kavatsetakse keskenduda väärtusahela osadele, mis otseselt mõjutavad kliendikogemust. Seejuures jätkatakse oma senise tugevuse – kodumaise tootmisega. Suuremaid võimalusi nähakse lähiaastatel tootmise spetsialiseerumisel, mis võimaldab tõsta konkurentsivõimet rahvusvahelisel hanketurul. Spetsialiseerumisest tekkiv vabanev tootmismaht plaanitakse müüa välja teistele ettevõtetele.

Uue katusbränd

Ettevõte toob turule katusbrändi Vérenni, millega optimeeritakse üheksast moe ja müügikanali brändist koosnevat portfelli. Esimesena viiakse Vérenni nime alla kokku multibrändipoed ja e-pood. Vérenni katab ära nii tänaste Mosaici ja Bastioni klientide vajadused ja laiendab tootepakkumist uutele kliendigruppidele, leiab ettevõte. Lisaks jätkatakse Montoni, Ivo Nikkolo ja Baltmani brändidega premium- ja fashion-segmendis, teatas Baltika.

Brändiportfellist lähtuvalt viiakse läbi muudatused ka poodide portfellis ja turule tuuakse uusi poeformaate, muuhulgas testitakse showroom'i ja pop-up'i formaati. Esimene uue kontseptsiooniga Vérenni esinduspood avatakse selle aasta sügisel Tallinna kaubanduskeskuses T1.

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
22. August 2018, 14:44

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris Hetkel eetris

Äripäeva raadio viimased saated

Kõiki viimased raadio saated
Otsi:

Ava täpsem otsing