• OMX Baltic0,32%300,97
  • OMX Riga0,26%895,3
  • OMX Tallinn0,23%2 073,4
  • OMX Vilnius0,61%1 209,83
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,36%8 791,39
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,92
  • OMX Baltic0,32%300,97
  • OMX Riga0,26%895,3
  • OMX Tallinn0,23%2 073,4
  • OMX Vilnius0,61%1 209,83
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,36%8 791,39
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,92
  • 22.08.18, 14:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika avaldas pöördelise muutuste kava

Baltika nõukogu kiitis heaks ettevõtte lähiaastate tegevusplaani ning uue katusebrändi turule toomise, selgub börsiteatest.
Baltika hakkab moebrände vähendama.
  • Baltika hakkab moebrände vähendama.
  • Foto: Raul Mee
Eile kinnitas Baltika nõukogu ettevõtte täpsusustatud tegevusplaani uue strateegia elluviimiseks. Plaan koosneb kokku 16 projektist, millest olulisemad keskenduvad kolmele valdkonnale – rahvusvahelistumine, digitaliseerimine ja kliendikesksus. Lisaks on kavas turule tuua uus katusbränd, mille nimeks saab Vérenni.
Baltika aktsia on täna langenud 2,68 protsenti, 0,218 euroni.
Rahvusvahelistumise suunal keskendutakse e-äri arendamisele ning kontsessiooni- ja frantsiisipartneritele uue koostöömudeli väljatöötamisele, mille eesmärk on pakkuda partneritele suuremat tuge kaubastamisel, laovarude juhtimisel, turundamisel ja poodide loomisel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Uue pakkumise toel väljutakse samm-sammult traditsioonilisest hulgikaubandusärist, et muuta toodete lõpptarbijani jõudmine kiiremaks. Lisaks viiakse analüüsitakse olemasolevaid ja uusi eksporditurge, et leida sihtturud lähiaastateks.
Digitaliseerimine
Ärilise efektiivsuse tõstmiseks ja kliendirahulolu tagamiseks on algatatud digitaliseerimise projektid nii tootearenduse, müügi, klienditeeninduse kui ka analüüsi valdkonnas, kirjutas ettevõte börsiteates.
Praegu on Baltika ärimudel vertikaalne disainist müügivõrguni. Edaspidi kavatsetakse keskenduda väärtusahela osadele, mis otseselt mõjutavad kliendikogemust. Seejuures jätkatakse oma senise tugevuse – kodumaise tootmisega. Suuremaid võimalusi nähakse lähiaastatel tootmise spetsialiseerumisel, mis võimaldab tõsta konkurentsivõimet rahvusvahelisel hanketurul. Spetsialiseerumisest tekkiv vabanev tootmismaht plaanitakse müüa välja teistele ettevõtetele.
Uue katusbränd
Ettevõte toob turule katusbrändi Vérenni, millega optimeeritakse üheksast moe ja müügikanali brändist koosnevat portfelli. Esimesena viiakse Vérenni nime alla kokku multibrändipoed ja e-pood. Vérenni katab ära nii tänaste Mosaici ja Bastioni klientide vajadused ja laiendab tootepakkumist uutele kliendigruppidele, leiab ettevõte. Lisaks jätkatakse Montoni, Ivo Nikkolo ja Baltmani brändidega premium- ja fashion-segmendis, teatas Baltika.
Brändiportfellist lähtuvalt viiakse läbi muudatused ka poodide portfellis ja turule tuuakse uusi poeformaate, muuhulgas testitakse showroom'i ja pop-up'i formaati. Esimene uue kontseptsiooniga Vérenni esinduspood avatakse selle aasta sügisel Tallinna kaubanduskeskuses T1.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 19 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele