Coca-Cola esitles täna kolmanda kvartali majandustulemusi, mis viis aktsia 2,5% ülespoole, lõpetades päeva vaid 2% allpool oma käesoleva aasta jaanuaris tehtud aktsia hinnatippu.

- Coca-Cola jookide müük kasvas kolmandas kvartalis 2% aasta varasemaga võrreldes.
- Foto: EPA-EFE/BAGUS INDAHONO
Coca-Cola kvartalitulemused ületasid Wall Streeti analüütikute ootusi, kuna investeeringud tarbijakäitumise muutusest kasu saamiseks on ära tasunud, kui suhkruvabade limonaadide ja vitamiine sisaldava vee müük on kasvanud, vahendab Reuters.
Maailma suurim joogitootja on sarnaselt konkurent Pepsile kasvatanud süsihappegaasivabade jookide tooteportfelli ning kahekordistanud oma investeeringuid veejookidesse, nagu näiteks elektrolüütidega täiendatud vesi.
Coca-Cola ostis sel aastal 5,1 miljardi dollari eest maailma suuruselt teise kohvikuteketti Costa ning ostis osaluse Kobe Bryanti poolt toetatud spordijookide valmistajas BodyArmor, et kasu saada noorte muutunud karastusjookide tarbimisharjumisest.
Samas ei plaani Coca-Cola oma tegevjuhi James Quincy sõnul minna kanepisisaldusega jookide ärisse, millest on viimastel kuudel palju räägitud, kuna Kanadas legaliseeriti meelelahutuskanepi kaubandus.
Coca-Cola orgaaniline müügikäive ehk käive oma traditsioonilisest karastusjoogiärist kasvas kolmandas kvartalis 6%. Kasvu eesotsas oli kahekohalise kasvuprotsendiga Diet Coke’i ja Coca-Cola Zero Sugar müügikasv.
Müügimahud kasvasid kvartalis 2%, mis on sarnane näitaja aasta tagasi toimunud mahtude kasvuga. Karboniseeritud jookide müügimaht kasvas 2%, vee ja spordijookide müügimaht kasvas 5%.
Ühekordsed kirjed välja jättes teenis Coca-Cola 58 senti kasumit aktsia kohta, lüües Refinitivi poolt kogutud Wall Streeti analüütikute ootusi 3 sendi võrra.
Coca-Cola aktsia tõusis kauplemispäeva lõpuks 2,5% 47,63 dollarini, jäädes sellega vaid 2% võrra alla käesoleva aasta jaanuaris tehtud selle aasta tipust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!