• OMX Baltic−0,3%300,38
  • OMX Riga−0,1%892,62
  • OMX Tallinn−0,36%2 073,69
  • OMX Vilnius0,48%1 205,41
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,32%8 802,98
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,94
  • OMX Baltic−0,3%300,38
  • OMX Riga−0,1%892,62
  • OMX Tallinn−0,36%2 073,69
  • OMX Vilnius0,48%1 205,41
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,32%8 802,98
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,94
  • 16.11.18, 20:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Volkswagen investeerib uutesse valdkondadesse 44 miljardit eurot

Volkswagen teatas, et plaanib uute tehaste, elektriautode, isesõitvate autode ja mobiilsusteenustele kulutada 44 miljardit eurot, vahendab CNBC.
Volkswagen hakkab massiliselt elektriautosid tootma.
  • Volkswagen hakkab massiliselt elektriautosid tootma.
  • Foto: EPA
Kogu seda raha hakatakse kulutama 2019. aastal ning 2023. aastaks on investeeringud eeldatavasti tehtud. See moodustab ligi kolmandiku ettevõtte kogukuludest.
„Volkswageni üks eesmärkidest on innovatsiooni kiirendada. Me keskendume mobiilsuse uutele trendidele ja rakendame süstemaatiliselt oma strateegiat,“ ütles Volkswageni tegevjuht Herbert Diess.
Diess lisas, et ta tahab Volkswagenist teha kõige kasumlikuma elektriautode tootja maailmas. Sellele peaks kaasa aitama ettevõtte suurus ning rahvusvaheline haare. Eelkõige hakatakse tähelepanu pöörama produktiivsusele ning elektriautodele ülemineku strateegias keskendutakse eelkõige Saksamaale. Traditsioonilisi mootoreid hakatakse peamiselt tootma Ida-Euroopa tehastes.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Saksamaal tehakse elektriautode tootmiseks ümber nii Emdeni kui ka Hanoveri tehas. Volkswagen Passateid hakatakse nüüd ehitama hoopis Tšehhis. Škoda ja Seati brändide jaoks ehitatakse Ida-Euroopasse täiestu uus tehas.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 19 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele