• Volkswagen hakkab massiliselt elektriautosid tootma.Foto: EPA
    Jaga lugu:

    Volkswagen investeerib uutesse valdkondadesse 44 miljardit eurot

    Volkswagen teatas, et plaanib uute tehaste, elektriautode, isesõitvate autode ja mobiilsusteenustele kulutada 44 miljardit eurot, vahendab CNBC.

    Kogu seda raha hakatakse kulutama 2019. aastal ning 2023. aastaks on investeeringud eeldatavasti tehtud. See moodustab ligi kolmandiku ettevõtte kogukuludest.
    „Volkswageni üks eesmärkidest on innovatsiooni kiirendada. Me keskendume mobiilsuse uutele trendidele ja rakendame süstemaatiliselt oma strateegiat,“ ütles Volkswageni tegevjuht Herbert Diess.
    Diess lisas, et ta tahab Volkswagenist teha kõige kasumlikuma elektriautode tootja maailmas. Sellele peaks kaasa aitama ettevõtte suurus ning rahvusvaheline haare. Eelkõige hakatakse tähelepanu pöörama produktiivsusele ning elektriautodele ülemineku strateegias keskendutakse eelkõige Saksamaale. Traditsioonilisi mootoreid hakatakse peamiselt tootma Ida-Euroopa tehastes.
    Saksamaal tehakse elektriautode tootmiseks ümber nii Emdeni kui ka Hanoveri tehas. Volkswagen Passateid hakatakse nüüd ehitama hoopis Tšehhis. Škoda ja Seati brändide jaoks ehitatakse Ida-Euroopasse täiestu uus tehas.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Aimar Ventsel: Kesk-Aasia õppetund – autoriteet pole jumalast antud
Pikemas perspektiivis on parem mõnevõrra võimu jagada, selmet panna alluvaid ihaldama absoluutset võimu pakkuvat ülemuse ametit, et siis ise sama autoritaarselt kõigile koht kätte näidata, kirjutab Kasahstani värske näite varal etnoloogiadoktor Aimar Ventsel.
Pikemas perspektiivis on parem mõnevõrra võimu jagada, selmet panna alluvaid ihaldama absoluutset võimu pakkuvat ülemuse ametit, et siis ise sama autoritaarselt kõigile koht kätte näidata, kirjutab Kasahstani värske näite varal etnoloogiadoktor Aimar Ventsel.
Saario soovitab investoril panustada lotovõidu asemel aega ja kasvupotentsiaaliga ettevõttesse
Termoriietus, mida on testinud ja heakskiitnud kümned tuhanded kliendid
Erinevate uuenduste, koostöö ja muutuste ajal leiavad aset hämmastavad asjad. Ette­võtted, kus eile toodeti soomustehnikat, valmistavad täna kombaine. Kalameeste, jahimeeste ja reisimeeste varustust tootnud ettevõte pakub tänasel päeval vormirõivaste komplekte absoluutselt igasuguse profiiliga ettevõtete töötajatele. Rahvusvahelise ette­võtte SALMO esindaja Aleksei Antiptšik räägib Äripäevale, kuidas nad jõuavad täna oma ärikliendini.
Erinevate uuenduste, koostöö ja muutuste ajal leiavad aset hämmastavad asjad. Ette­võtted, kus eile toodeti soomustehnikat, valmistavad täna kombaine. Kalameeste, jahimeeste ja reisimeeste varustust tootnud ettevõte pakub tänasel päeval vormirõivaste komplekte absoluutselt igasuguse profiiliga ettevõtete töötajatele. Rahvusvahelise ette­võtte SALMO esindaja Aleksei Antiptšik räägib Äripäevale, kuidas nad jõuavad täna oma ärikliendini.
Tondilossistunud Linnahall ootab uut võimalust
Tallinna Linnahall on oodanud aastaid suletuna renoveerimist ning taas on antud lootust, et hoone võib lõpuks korda saada. Sel puhul külastas Äripäeva fotograaf loodetavasti viimast korda enne ehitustööde algust massiivseks tondilossiks muutunud maamärki.
Tallinna Linnahall on oodanud aastaid suletuna renoveerimist ning taas on antud lootust, et hoone võib lõpuks korda saada. Sel puhul külastas Äripäeva fotograaf loodetavasti viimast korda enne ehitustööde algust massiivseks tondilossiks muutunud maamärki.