• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 27.06.19, 12:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

H&Mi tulemused vedasid aktsia hinna üles

Neljapäeva hommikul kuue kuu tulemustest ülevaate andnud kiirmoekett H&M kasuminumbrid viisid ettevõtte aktsia hinna kiirelt üles.
H&Mi läbimurre veebikaubandusse on osutunud edukaks
  • H&Mi läbimurre veebikaubandusse on osutunud edukaks
  • Foto: Veiko Tokman
Paari tunniga tõusis H&Mi aktsia hind Stockholmi börsil üle 9 protsenti, 158,8 Rootsi kroonini. Aktsiatega on kaubeldud juba 737 miljoni krooni ulatuses.
Ettevõtte teise kvartali käive kasvas 11 protsenti, 57,5 miljardi Rootsi kroonini, oma osa selles oli küll Rootsi krooni nõrkuses, kohalikes valuutades kasvas käive 6 protsenti. Brutokasum oli 31,8 miljardit krooni ja puhaskasum 4,6 miljardit krooni ehk 2,76 krooni aktsia kohta.
Suvehooaeg on ettevõttel hästi alanud, juuni müügikäivet oodatakse kasvavat 12 protsenti (kohalikus valuutas). Allahindluste osakaalu müügis on suudetud vähendada juba neljandat kvartalit järjest ning H&Mi otsus keskenduda uute poodide avamiselt interneti poole on hakanud ennast ära tasuma, teatas ettevõte börsile.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"H&Mi toodete täishinnaga müük on tõusuteel, samuti meie turuosa. See näitab, et kliendid on meie tootevaliku parandused omaks võtnud," ütles ettevõtte juht Karl-Johan Persson.
Persson tõi välja ka suure käibe tõusu paljudel turgudel: USAs 17 protsenti, Mehhikos 25 protsenti ja Indias 39 protsenti. Veebimüük on kasvanud tänavu 27 protsenti.
Rootsi ettevõte on viimasel ajal teinud suuri investeeringuid logistikasse ja teenuste digitaliseerimisse, mis on ka kasuminumbrit kärpinud. Poed ja brändid on ülevaatamisel ning loomisel on ka uued formaadid.
Suuremas pildis on viimastel aastatel H&M jaoks probleeme tekitanud aeglane üleminek internetti. Teised brändid tegid seda varem ning suudavad tähtsamatel turgudel tootevalikut kiiremini muuta.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 22 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele