Coca-Cola teatas reedel oodatust paremast kolmanda kvartali käibest tänu väiksemate joogipurkide ning Coca-Cola Zero Sugar joogi populaarsusele, vahendab Reuters.

- Coca-Cola orgaaniline müügikäive kasvab käesoleval aastal vähemalt 5%.
- Foto: EPA/LYNN BO BO
Suhkrujookide vähenev nõudlus on sundinud kahte maailma suurimat joogitootjat, Coca-Colat ja Pepsit, välja tulema madala suhkrusisaldusega jookidega ning lisaks minema kohvi, tee ja pudelivee turule, et käivet tõsta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Arbitraažikohus otsustas, et Coca-Cola võib ülemaailmselt müüa oma energiajooki, hoolimata Monster Beverage’iga varem sõlmitud lepingust, teatasid mõlemad firmad esmaspäeval, kirjutab Reuters.
AS Narva Soojusvõrk teatab konkursi korraldamisest soojusenergia ostmiseks kogumahus kuni 300 000 MWh/aastas. Konkursi eesmärgiks on leida soodsaima hinnaga soojusenergia müüja.