Coca-Cola teatas reedel oodatust paremast kolmanda kvartali käibest tänu väiksemate joogipurkide ning Coca-Cola Zero Sugar joogi populaarsusele, vahendab Reuters.

- Coca-Cola orgaaniline müügikäive kasvab käesoleval aastal vähemalt 5%.
- Foto: EPA/LYNN BO BO
Suhkrujookide vähenev nõudlus on sundinud kahte maailma suurimat joogitootjat, Coca-Colat ja Pepsit, välja tulema madala suhkrusisaldusega jookidega ning lisaks minema kohvi, tee ja pudelivee turule, et käivet tõsta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Arbitraažikohus otsustas, et Coca-Cola võib ülemaailmselt müüa oma energiajooki, hoolimata Monster Beverage’iga varem sõlmitud lepingust, teatasid mõlemad firmad esmaspäeval, kirjutab Reuters.
Alates 5. maist kannab Šiaulių Bankas uut nime Artea. Selle strateegilise sammuga tugevdab Leedus tegutsev pank oma positsiooni nii era- ja äriklientide, avalikkuse kui investorite seas ning liigub lähemale eesmärgile saada Leedu klientide eelistatuimaks pangaks.