Idufirmad on sel aastal globaalselt kaasanud juba 292,4 miljardit dollarit, selgub ärianalüüsiettevõtte CB Insights andmetest. See on sisuliselt sama suur number kui eelmisel aastal kokku ja tõstatab küsimuse, kui jätkusuutlik on suurte summade laiali jagamine, kirjutab CNBC.

- Sel aastal on eriti kõrge lennuga olnud makseteenuste pakkuja Stripe, kelle turuväärtus kasvas pärast kevadist rahakaasamist 95 miljardi dollarini. Aasta varem oli ettevõtte turuväärtus umbes kolm korda väiksem.
- Foto: AP/Scanpix
"Praegune olukord meenutab väga palju 1999. aastat," ütles Ühendkuningriigi riskikapitalifirma Hoxton Ventures partner Hussein Kanji väljaandele. Ta lisas, et praegune pakkumise maht ja entusiasm meenutab sellega dotcomi mulli, kus piisas nime lõppu .com lisamisest ja aktsia hind läks lendu. "Sel ajal oli nii palju entusiasmi, et leida üles see järgmine suur asi," lisas Kanji. Nii kardab ka ta, et üha rohkem pole ettevõtete väärtustel mingit seost päris eluga ning levib FOMO ehk kartus ilma jääda kõrge lennuga firmadest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Oleme kõik märganud, et elektriturg muutub üha enam ettearvamatuks. Hinnatipud, võrgutasude tõus ja elektrikatkestused on saanud igapäevase äririski ja mitte ainult erakordsete ilmastikunähtuste osaks. Eesti ettevõtted, kes otsustavad täna investeerida energiasalvestusse, ei räägi enam pelgalt kulude kokkuhoiust, vaid äristrateegiast, paindlikkusest ja uuest sissetulekuallikast.