• OMX Baltic−0,37%293,44
  • OMX Riga0,01%910,81
  • OMX Tallinn−0,56%1 925,07
  • OMX Vilnius−0,24%1 262,33
  • S&P 5001,56%6 654,72
  • DOW 301,29%46 067,58
  • Nasdaq 2,21%22 694,61
  • FTSE 1000,16%9 442,87
  • Nikkei 225−1,01%48 088,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,86
  • OMX Baltic−0,37%293,44
  • OMX Riga0,01%910,81
  • OMX Tallinn−0,56%1 925,07
  • OMX Vilnius−0,24%1 262,33
  • S&P 5001,56%6 654,72
  • DOW 301,29%46 067,58
  • Nasdaq 2,21%22 694,61
  • FTSE 1000,16%9 442,87
  • Nikkei 225−1,01%48 088,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,86
  • 26.12.22, 06:00

Kõvasti pihta saanud sektoris hakkavad seilama uued laevad, kas investeerida?

Investoreist kõige õnnetumad võivad praegu olla kruiisisektorisse investeerinud. Aktsiahinnad on kordades kukkunud ja firmad on ellujäämiseks osalusi halastamatult lahjendanud.
Kruiisilaevu valmistaval Meyer Turku tehasel on käed tööd täis: eelmise aasta lõpul anti Carnivali korporatsiooni kuuluvale Itaalia firmale Costa Cruises üle uus laev Costa Toscana. Sel aastal on valminud üks laev Carnival Corporationile, järgmise nelja aasta jooksul on valmimas veel kolm laeva.
  • Kruiisilaevu valmistaval Meyer Turku tehasel on käed tööd täis: eelmise aasta lõpul anti Carnivali korporatsiooni kuuluvale Itaalia firmale Costa Cruises üle uus laev Costa Toscana. Sel aastal on valminud üks laev Carnival Corporationile, järgmise nelja aasta jooksul on valmimas veel kolm laeva.
  • Foto: Meyer Turku
Pandeemia tõttu kõige enam nüpeldada saanud sektor on lennunduse kõrval kahtlemata kruiisimine. Eks kõik mäleta 2021. aasta alguse uudiseid sadamasse või kuhugi reidile jäänud laevadest, mille pardal karantiinis tuhanded reisijad ja meeskonnaliikmed. Kui lendamine – kuigi vähendatud ulatuses – siiski jätkus üle maailma, siis kruiisimine jäi pikaks ajaks täielikult soiku.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 06.10.22, 11:00
Kumba investeerida: paati või paaditootja aktsiasse?
Kumba investeerida: paati või paaditootja aktsiasse? Suuremast püsikulust hoolimata paistab suure edumaaga võitvat paat.
  • ST
Sisuturundus
  • 06.10.25, 09:00
Täppismehaanika ja automatiseerimine terviklahendusena
Steelhouse Group Estonia OÜ ja 1UP Technology OÜ viisid koostöös Estoveri piimatööstusega ellu uue riivjuustu ja juustukuubiku transpordiliini projekti. Eesmärk oli luua uuenduslik, retseptipõhiselt konfigureeritav ja automatiseeritud tootmisliin, kus toimuks automaatne maitseainete ja muude lisandite doseerimine, samuti ka liinide automaatne pesemine. Lahendus pidi olema lihtsalt hallatav ja suuteline vajadusel korrigeerima inimlike vigade tõttu tekkinud sisendvigu – tänu nutikale juhtloogikale ja paindlikule automatiseerimissüsteemile.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele