Tallinna First Northi alternatiivturul kauplev ELMO Rent kaasas rahvusvahelise haardega kasvukapitalifondilt ja teistelt investoritelt kokku kuni 2,6 miljonit eurot, mis hõlmab endas nii laene kui konverteeritavaid võlakirju.
"Nüüd saame lõpuni viia tehnoloogia ja lühirendiäride viimise tütarfirmadesse, et tuua pardale ka järgmised spetsiifilisema fookusega investorid,“ räägib Elmo asutaja ja tegevjuht Enn Laansoo Jr.
Foto: Andras Kralla
Kaasatud raha plaanib ettevõte kasutada kaugjuhtimistehnoloogia litsentseerimiseks välisturgudel, meeskonna suurendamiseks ja järgmiste kaugjuhitava tehnoloogiaga autode ettevalmistamiseks ning avalikele teedele toomiseks.
ELMO Rendi müügitulu eelmise aasta teisel poolel kasvas veidi, kuid kuna kaugjuhitavate autode juurutamine nõudis suuri arenduskulusid, jäi ettevõte teisel poolastal enam kui 700 tuhande euroga miinusesse.
Mis takistab inimestel isikliku auto omamise asemel autojagamisteenust kasutamast ja millistel põhjustel autost loobutakse, räägitakse värskes Äripäeva raadio sisuturundussaates, mis keskendub autojagamisele.
Kui seni on harjumuspäraselt kaubavedudeks kasutatud maanteeveokeid ning maismaad, vaatab üha rohkem ettevõtteid mere suunas. Üheks suurimaks mõjutajaks selles vallas on Mediterranean Shipping Company (MSC), maailma suurim konteinerveoettevõte, kelle mereteenused maanteetranspordile usaldusväärset ning jätkusuutlikku alternatiivi pakuvad.