• OMX Baltic0,06%296,36
  • OMX Riga−0,29%916,96
  • OMX Tallinn0,09%2 021,13
  • OMX Vilnius−0,06%1 224,93
  • S&P 500−0,64%6 460,26
  • DOW 30−0,2%45 544,88
  • Nasdaq −1,15%21 455,55
  • FTSE 100−0,32%9 187,34
  • Nikkei 225−1,85%41 929,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%94,11
  • OMX Baltic0,06%296,36
  • OMX Riga−0,29%916,96
  • OMX Tallinn0,09%2 021,13
  • OMX Vilnius−0,06%1 224,93
  • S&P 500−0,64%6 460,26
  • DOW 30−0,2%45 544,88
  • Nasdaq −1,15%21 455,55
  • FTSE 100−0,32%9 187,34
  • Nikkei 225−1,85%41 929,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%94,11
  • 26.08.20, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ühisrahastusportaalid on sunnitud end müüma võileivahinna eest

Mitmele ühisrahastusportaalile on koroonakriis liiga teinud ning portaalid vahetasid omanikku sisuliselt olematu raha eest.
Kriisi mõjud ühisrahastuses hakkavad hiilivalt ilmnema: laenu küll tahetakse, aga krediidikõlblikke inimesi pole. Investorid ka uut raha peale ei too.
  • Kriisi mõjud ühisrahastuses hakkavad hiilivalt ilmnema: laenu küll tahetakse, aga krediidikõlblikke inimesi pole. Investorid ka uut raha peale ei too.
  • Foto: Zumapress /Scanpix
Koroonakriisi tegelikult mõjud on jätkuvalt teadmata, sest viirus pole veel kusagile kadunud. Kas ja kui kaua veel selles uues reaalsuses elama peame, seda ei tea keegi. Küll aga on juba näha kapituleerumist ning esimesena viskasid püssi põõsasse Suurbritannia portaali Ratesetteri omanikud, müües platvormi maha Metro Bankile 2,5–12,5 miljoni naela eest. Täpne summa sõltub järgmise kolme aasta tulemustest. Võrdluseks, 2018. aastal hinnati portaali väärtuseks 261 miljonit naela ehk kõige paremal juhul makstakse ettevõtte eest vaid 5% selle tipuga võrreldes.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.08.25, 12:24
Autode tellimine Euroopast: miks see on 2025. aastal mõistlik valik ja kuidas teha tark otsus
Autode tellimine Euroopast on viimastel aastatel jõudsalt kasvanud. Põhjuseid on mitmeid: ostukäitumine on liikunud alates Covid-19 pandeemiast veebi, autot ei pea kohapeal otsimas käima, suurem mudelite ja varustusevalik ning nõudlus-pakkumus suhtest tulenevalt parem hinnatase. Ka Eesti maksukeskkond (CO₂-põhine automaks) suunab ostuotsuseid teadlikumaks – pelgalt ostuhinnast enam ei piisa, vaid vaadata tuleb kogukulu (TCO).

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele