Me võime üksnes pakkuda, mitu korda on staažikas Euroopa Liidu tippametnik, Euroopa Komisjoni liikuvuse ja transpordi peadirektoraadi peadirektor Henrik Hololei oma elus töölähetuste tõttu lennukiga lennanud. Sealhulgas äriklassis. Euroopa Komisjoni kodukorra järgi on üle kuue tunni pikkuste lendude puhul äriklassi pileti ostmine igati põhjendatud ja normaalne. Seda raha komisjonil jagub.
Politico teabenõue avalikustab, et aastatel 2015–2021 lendas Euroopa Komisjoni transpordi peadirektor Henrik Hololei Qatar Airwaysiga tasuta äriklassis üheksal korral.
2025. aasta kevad jääb börsiosalistele meelde järsu hüppega volatiilsuses. Kuid mitte kõik finantsinstrumendid ei kannatanud selle „palaviku“ all. Poliitilised uudised, tariifisõjad ja ebakindlus raputasid paljude börsiosaliste närve, ent olukord püsis stabiilne optsioonide, eriti nullpäevase kehtivusajaga (0DTE) segmendis, mille puhul ennustati probleeme, mis võiksid võrrelda 2008. aasta ülemaailmse kriisiga.