Uued ettevõtted hoiduvad klassikalisest arenguvestlusest

TransferWise'i personaliarhitekt Kairi Pauskari sõnul on ettevõttes arusaam, et inimesed vajavad tagasisidet pidevalt, mitte kord aastas.  Foto: Andres Haabu
Triin Adamson, kaasautor • 29. november 2016 kell 3:30
Kasulik
Ainult tellijale

Uue põlvkonna ettevõtted on loobunud traditsioonilistest arenguvestlustest ja eelistavad pigem jooksvat tagasisidet ja arengute jälgimist.

Kui Eesti personalieksperdid soovitavad ettevõtetel pidada arenguvestlusi tihemini kui paar korda aastas, siis uue põlvkonna firmad on sellest soovitusest juba kinni haaranud ning pooldavad pigem iganädalast suhtlust vahetu juhiga.

    Kui oled juba tellija, siis logi sisse!
    Hetkel kuum