Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Uued ettevõtted hoiduvad klassikalisest arenguvestlusest
Uue põlvkonna ettevõtted on loobunud traditsioonilistest arenguvestlustest ja eelistavad pigem jooksvat tagasisidet ja arengute jälgimist.
TransferWise'i personaliarhitekt Kairi Pauskari sõnul on ettevõttes arusaam, et inimesed vajavad tagasisidet pidevalt, mitte kord aastas. Foto: Andres Haabu
Kui Eesti personalieksperdid soovitavad ettevõtetel pidada arenguvestlusi tihemini kui paar korda aastas, siis uue põlvkonna firmad on sellest soovitusest juba kinni haaranud ning pooldavad pigem iganädalast suhtlust vahetu juhiga.
Inimesed tahavad üha rohkem töötada seal, kus neile kõige paremini sobib, mistõttu hargnevad ettevõtted aina enam maailma laiali. Mida aga teha siis, kui ettevõtte ühe osakonna liikmed on igaüks ise ilmakaares? Kuidas säilitada koostöövaimu?
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.