Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tallinna Kaubamaja võttis laovarude probleemi varakult ette
Tallinna Kaubamaja hakkas kuhjuva laovaru probleemiga tegelema juba mitu kuud tagasi, kui esimesed kriisimärgid ilmnesid Euroopas, ütles Kaubamaja ASi tegevdirektor Erkki Laugus.
Laugus vastas Äripäeva raadio hommikuprogrammis küsimusele, kas nemad peavad ka suurenenud laovarude tõttu hakkama tegema suuri allahindluskampaaniaid, et nemad ei tunneta laovarude olukorda nii hulluna, kui mõni teine võib tunda.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.