• OMX Baltic0,29%293,53
  • OMX Riga0,23%908,5
  • OMX Tallinn−0,03%1 906,47
  • OMX Vilnius0,56%1 265,49
  • S&P 5000,4%6 671,06
  • DOW 30−0,04%46 253,31
  • Nasdaq 0,66%22 670,08
  • FTSE 100−0,02%9 423,11
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,1
  • OMX Baltic0,29%293,53
  • OMX Riga0,23%908,5
  • OMX Tallinn−0,03%1 906,47
  • OMX Vilnius0,56%1 265,49
  • S&P 5000,4%6 671,06
  • DOW 30−0,04%46 253,31
  • Nasdaq 0,66%22 670,08
  • FTSE 100−0,02%9 423,11
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,1
  • 11.05.20, 13:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Kaubamaja võttis laovarude probleemi varakult ette

Tallinna Kaubamaja hakkas kuhjuva laovaru probleemiga tegelema juba mitu kuud tagasi, kui esimesed kriisimärgid ilmnesid Euroopas, ütles Kaubamaja ASi tegevdirektor Erkki Laugus.
Kaubamaja ASi tegevjuht Erkki Laugus.
  • Kaubamaja ASi tegevjuht Erkki Laugus.
  • Foto: Raul Mee
Laugus vastas Äripäeva raadio hommikuprogrammis küsimusele, kas nemad peavad ka suurenenud laovarude tõttu hakkama tegema suuri allahindluskampaaniaid, et nemad ei tunneta laovarude olukorda nii hulluna, kui mõni teine võib tunda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele