Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Digitaliseerimine on tegelikult võitlus harjumuste vastu
Tänases "Lavajuttude" saates kõlab ettekanne märtsis toimunud konverentsilt Tark Tööstus.
Viljandis alguse saanud idufirma Eziil juht Maido Janke.
Foto: Raul Mee
Täpsemalt räägib ettevõtte Eziil Production Intelligence juht ja omanik Maido Janke sellest, kuidas teha endale jõukohane digitaliseerimise plaan. Nimelt hoiatab Janke, et kui võtta ette liiga suur amps, kus kõik on kõige olulisem, siis praktikas pole mitte midagi oluline.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.