• OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,45%1 267,84
  • S&P 5000,00%6 671,06
  • DOW 300,00%46 253,31
  • Nasdaq 0,66%22 670,08
  • FTSE 100−0,22%9 403,58
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,87
  • OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,45%1 267,84
  • S&P 5000,00%6 671,06
  • DOW 300,00%46 253,31
  • Nasdaq 0,66%22 670,08
  • FTSE 100−0,22%9 403,58
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,87
  • 17.08.20, 15:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Digitaliseerimine on tegelikult võitlus harjumuste vastu

Tänases "Lavajuttude" saates kõlab ettekanne märtsis toimunud konverentsilt Tark Tööstus.
Viljandis alguse saanud idufirma Eziil juht Maido Janke.
  • Viljandis alguse saanud idufirma Eziil juht Maido Janke.
  • Foto: Raul Mee
Täpsemalt räägib ettevõtte Eziil Production Intelligence juht ja omanik Maido Janke sellest, kuidas teha endale jõukohane digitaliseerimise plaan. Nimelt hoiatab Janke, et kui võtta ette liiga suur amps, kus kõik on kõige olulisem, siis praktikas pole mitte midagi oluline.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele