• OMX Baltic−0,14%301,73
  • OMX Riga−0,26%890,55
  • OMX Tallinn−0,06%2 068,23
  • OMX Vilnius0,25%1 200,48
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,1%8 752,45
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,75
  • OMX Baltic−0,14%301,73
  • OMX Riga−0,26%890,55
  • OMX Tallinn−0,06%2 068,23
  • OMX Vilnius0,25%1 200,48
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,1%8 752,45
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,75
  • 13.04.22, 11:26

Magnetic MRO juht: Venemaale jäänud lennukid võib maha kanda

Venemaa poolt riigistatud lääne liisingufirmadele kuuluvad lennukid jäävad lennundussanktsioonide tõttu korrektselt hooldamata, mistõttu on kahju neile juba tekkimas ning sisuliselt võib nad maha kanda, sest raske oleks pärast sanktsioonide lõppemist neile lennukitele soovijaid leida, rääkis Magnetic MRO tegevjuht Risto Mäeots saates „Triniti eetris“.
Venemaa ei saa riigistatud lennukeid sanktsioonide tõttu korrektselt hooldada, mistõttu on suur risk, et need muutuvad vanarauaks, rääkis Triniti vandeadvokaat Ain Kalme.
  • Venemaa ei saa riigistatud lennukeid sanktsioonide tõttu korrektselt hooldada, mistõttu on suur risk, et need muutuvad vanarauaks, rääkis Triniti vandeadvokaat Ain Kalme.
  • Foto: Andres Haabu
Täna kehtivate lennundussanktsioonide järgi ei tohi Venemaale saata lennukite varuosi ega pakkuda kindlustust ja hooldust. Samuti on Venemaa õhuruum suletud lääne lennukitele ja vastupidi.
Räägime saates sellest, kuidas mõjutavad Venemaale suunatud sanktsioonid lennundusäri Eestis ja kogu ülejäänud maailmas. Uurime, milliseid mõjusid on tunda saanud lennukihooldusettevõte Magnetic MRO, kuidas päevapealt sidemete katkestamine praktikas välja nägi ja kuidas on ettevõte olukorraga kohanenud.
Saatekülalised analüüsivad mõjusid turismisektorile ja ennustavad, milliseid huvitavaid lennunudusega seotud juriidilisi vaidlusi on sanktsioonide tõttu peagi tulemas. Samuti räägivad külalised lennukite hooldamise olulisusest ning sellest, kas Venemaa riigistatud lennukid tuleb nüüd maha kanda ja miljardid „korstnasse kirjutada“.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Külas on Magnetic MRO tegevjuht Risto Mäeots ja Triniti vandeadvokaat Ain Kalme. Saadet juhtis Gregor Alaküla.
Kuula saadet siit:
Magnetic MRO juht: Venemaale jäänud lennukid võib maha kanda
00:00

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 20 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele