Sageli arvatakse, et kvaliteedijuhtimine tähendab vaid riiulis tolmu koguvat käsiraamatut või sertifikaadi hoidmist. Tegelikult on see aga ettevõtte süsteemse toimimise vundament, mis aitab hoida protsessid efektiivsed, kliendid rahul ja “kodu korras”.

- Saatejuht Helen Klettenberg ja kvaliteedijuhtimise ekspert Silja Nurmse.
- Foto: Rain Jüristo
Kvaliteedijuhtimise ekspert
Silja Nurmse rõhutab, et inimesed ei ole kunagi probleem, süsteem on probleem. “Kvaliteedijuhtimine peab jõudma tegevjuhi pähe. Juht peab olema huvitatud protsesside parendamisest.”
Saates “Juhtimisaudit” räägime, miks kvaliteedijuhtimine pole ainult suurte ettevõtete teema, kuidas klassikalised tööriistad, nagu PDCA, 5S ja Pareto analüüs, saavad igapäevatööd lihtsustada ka väiksemates ettevõtetes ning miks süsteem paberil ei tähenda veel süsteemi päriselus.
Kuulaja saab teada, mis on suurim muutus, mida läbida tuleb, ja kuidas siduda kvaliteedijuhtimine meeskonna igapäevaeluga. Lisaks paljastab Silja Nurmse oma “salarelva” probleemide lahendamisel ja jagab lihtsat esimest sammu, mida igaüks saab proovida juba järgmisel tööpäeval.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Inimesed pole probleem – süsteem on.” Kvaliteedijuhtimine on ettevõtte nähtamatu mootor
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood

“Valitsuse väited on täiesti võhiklikud”

Pakkumine kestab 17. oktoobrini