• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,39
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,39
  • 10.11.95, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Volkswagen Polo muutus klassikalisemaks

Euroopa suurim autotootja Volkswagen AG tegi mullu sügisel oma pisima mudeli Polo uuendamisel läbi täieliku revolutsiooni. Uus, põhjalikult täiendatud mudel meenutas välimuselt pigem Golfi kui oma samanimelist eelkäijat. Sel sügisel täienes Polo modifikatsioonide valik veelgi, uus versioon kaldub oma välimuselt juba suuruselt järgmise Volkswageni mudeli Vento poole.
Loomulikult ei ole Volkswagenil mõtteski loobuda mullu turule toodud Polost, uus modifikatsioon täiendab senist mudelivalikut.
Volkswageni ennustuste kohaselt jõutakse Polo müüginumbrites tänavu aasta lõpuks 400 000 auto tähiseni, mis on vaid aasta kestnud müüki arvestades väga hea tulemus.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Volkswagen Polo Classicul on erinevalt tava-Polost sedaankere, seetõttu loodab Volkswagen võita poolehoidjaid ka ostjate seas, kes hindavad samal ajal väikeautot ja salongist eraldi asuvat pagasiruumi.
Seni puudus Volkswagenil sellise klassi sõiduauto. Golfil sedaanversioon puudub, Vento on paljude potentsiaalsete autoostjate jaoks liiga suur.
Lisaks kolmele bensiinimootorile (1,4liitrise töömahuga 60hj ning 1,6liitrised 75hj ja 100hj mootorid) kuulub modifikatsioonivalikusse ka uuetüübiline 64hj diiselmootoriga Polo SDI. «Väikese» Polo mootorivalik algab üheliitrisest 45hj mootorist.
Volkswagen Polo Classic baseerub samal alusel kui samuti Volkswageni kontserni kuuluva Seati Hispaanias toodetav mudel Cordoba. Väliselt on autod siiski piisavalt erinevad, et mitte segi minna. Teiste Volkswageni mudelitega võrreldes mahub Polo Classic välismõõtmetelt tava-Polo ja Vento vahele.
Suurim mõõtmete erinevus võrreldes tagaluugiga Pologa on pagasiruumi mahutavuses -- sedaani pagasiruum mahutab 455 liitrit, võrreldes eelmise modifikatsiooni 245 liitriga.
Volkswagen Polo Classicu turusegmendis müüdi eelmisel aastal Lääne-Euroopas umbes 450 000 autot.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 27 p 8 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele