• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Volkswagen Polo muutus klassikalisemaks

    Euroopa suurim autotootja Volkswagen AG tegi mullu sügisel oma pisima mudeli Polo uuendamisel läbi täieliku revolutsiooni. Uus, põhjalikult täiendatud mudel meenutas välimuselt pigem Golfi kui oma samanimelist eelkäijat. Sel sügisel täienes Polo modifikatsioonide valik veelgi, uus versioon kaldub oma välimuselt juba suuruselt järgmise Volkswageni mudeli Vento poole.
    Loomulikult ei ole Volkswagenil mõtteski loobuda mullu turule toodud Polost, uus modifikatsioon täiendab senist mudelivalikut.
    Volkswageni ennustuste kohaselt jõutakse Polo müüginumbrites tänavu aasta lõpuks 400 000 auto tähiseni, mis on vaid aasta kestnud müüki arvestades väga hea tulemus.
    Volkswagen Polo Classicul on erinevalt tava-Polost sedaankere, seetõttu loodab Volkswagen võita poolehoidjaid ka ostjate seas, kes hindavad samal ajal väikeautot ja salongist eraldi asuvat pagasiruumi.
    Seni puudus Volkswagenil sellise klassi sõiduauto. Golfil sedaanversioon puudub, Vento on paljude potentsiaalsete autoostjate jaoks liiga suur.
    Lisaks kolmele bensiinimootorile (1,4liitrise töömahuga 60hj ning 1,6liitrised 75hj ja 100hj mootorid) kuulub modifikatsioonivalikusse ka uuetüübiline 64hj diiselmootoriga Polo SDI. «Väikese» Polo mootorivalik algab üheliitrisest 45hj mootorist.
    Volkswagen Polo Classic baseerub samal alusel kui samuti Volkswageni kontserni kuuluva Seati Hispaanias toodetav mudel Cordoba. Väliselt on autod siiski piisavalt erinevad, et mitte segi minna. Teiste Volkswageni mudelitega võrreldes mahub Polo Classic välismõõtmetelt tava-Polo ja Vento vahele.
    Suurim mõõtmete erinevus võrreldes tagaluugiga Pologa on pagasiruumi mahutavuses -- sedaani pagasiruum mahutab 455 liitrit, võrreldes eelmise modifikatsiooni 245 liitriga.
    Volkswagen Polo Classicu turusegmendis müüdi eelmisel aastal Lääne-Euroopas umbes 450 000 autot.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Toiduliidu juht: ma ei saa aru, kas meil on sügisel gaasi või ei ole
Eesti tarnekindluse eest vastutavate ametnike väljaütlemised on muutnud kogu tööstussektori ärevaks. Samas ei paista tulevik paljudele probleemidele vaatamata ainult mustades toonides, kirjutab Eesti Toiduainetööstuse Liidu juht Sirje Potisepp vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Eesti tarnekindluse eest vastutavate ametnike väljaütlemised on muutnud kogu tööstussektori ärevaks. Samas ei paista tulevik paljudele probleemidele vaatamata ainult mustades toonides, kirjutab Eesti Toiduainetööstuse Liidu juht Sirje Potisepp vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Starbucks väljub viimaks Vene turult
Starbucks teatas lõplikust väljumisest Vene turult, kus ketil oli 130 kohvipoodi ja ligi kaks tuhat töötajat.
Starbucks teatas lõplikust väljumisest Vene turult, kus ketil oli 130 kohvipoodi ja ligi kaks tuhat töötajat.
Parimad juhid: avaliku sektori juhtide palgad peavad tõusma
Konkursi parim juht finalistid LHV Grupi juht Madis Toomsalu ja Enefit Green juht Aavo Kärmas leidsid saates „Kuum tool“, et avaliku sektori tasud peaksid olema kõrgemad kui täna. Tänavusel konkursil esikolmikusse jõudnud kahe börsifirma juhi palganumber on näiteks kolm korda kõrgem kui konkursil kolmandal finalistil, Häirekeskuse juhil Kätlin Alvelal. Juhid on juhid ja vahet ei olegi, kas nad on eraettevõttes või avalikus sektoris, leidis Aavo Kärmas.
Konkursi parim juht finalistid LHV Grupi juht Madis Toomsalu ja Enefit Green juht Aavo Kärmas leidsid saates „Kuum tool“, et avaliku sektori tasud peaksid olema kõrgemad kui täna. Tänavusel konkursil esikolmikusse jõudnud kahe börsifirma juhi palganumber on näiteks kolm korda kõrgem kui konkursil kolmandal finalistil, Häirekeskuse juhil Kätlin Alvelal. Juhid on juhid ja vahet ei olegi, kas nad on eraettevõttes või avalikus sektoris, leidis Aavo Kärmas.
Soome suurim maasikakasvataja palkab ukrainlaste asemele tailased
Soome suurim maasikakasvataja Koivistoinen Mansikkapaikka, mis on varasematel aastatel tuginenud Ukraina tööjõule, kasutab sel suvel Tai marjakorjajaid.
Soome suurim maasikakasvataja Koivistoinen Mansikkapaikka, mis on varasematel aastatel tuginenud Ukraina tööjõule, kasutab sel suvel Tai marjakorjajaid.
Ehituses mõjutavad otsuseid riik, alampakkujad ja teadmatus
Mõjukuse näitaja on see, kui keegi suudab sektorit mingis suunas liigutada. Ehituses ei ole ühtegi sellist inimest, kes suudaks seda üksinda teha, leidis Otsustajate TOPis ehitussektori pingerivis teisel kohal olev Raivo Rand.
Mõjukuse näitaja on see, kui keegi suudab sektorit mingis suunas liigutada. Ehituses ei ole ühtegi sellist inimest, kes suudaks seda üksinda teha, leidis Otsustajate TOPis ehitussektori pingerivis teisel kohal olev Raivo Rand.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.