• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Volkswagen Polo muutus klassikalisemaks

    Euroopa suurim autotootja Volkswagen AG tegi mullu sügisel oma pisima mudeli Polo uuendamisel läbi täieliku revolutsiooni. Uus, põhjalikult täiendatud mudel meenutas välimuselt pigem Golfi kui oma samanimelist eelkäijat. Sel sügisel täienes Polo modifikatsioonide valik veelgi, uus versioon kaldub oma välimuselt juba suuruselt järgmise Volkswageni mudeli Vento poole.
    Loomulikult ei ole Volkswagenil mõtteski loobuda mullu turule toodud Polost, uus modifikatsioon täiendab senist mudelivalikut.
    Volkswageni ennustuste kohaselt jõutakse Polo müüginumbrites tänavu aasta lõpuks 400 000 auto tähiseni, mis on vaid aasta kestnud müüki arvestades väga hea tulemus.
    Volkswagen Polo Classicul on erinevalt tava-Polost sedaankere, seetõttu loodab Volkswagen võita poolehoidjaid ka ostjate seas, kes hindavad samal ajal väikeautot ja salongist eraldi asuvat pagasiruumi.
    Seni puudus Volkswagenil sellise klassi sõiduauto. Golfil sedaanversioon puudub, Vento on paljude potentsiaalsete autoostjate jaoks liiga suur.
    Lisaks kolmele bensiinimootorile (1,4liitrise töömahuga 60hj ning 1,6liitrised 75hj ja 100hj mootorid) kuulub modifikatsioonivalikusse ka uuetüübiline 64hj diiselmootoriga Polo SDI. «Väikese» Polo mootorivalik algab üheliitrisest 45hj mootorist.
    Volkswagen Polo Classic baseerub samal alusel kui samuti Volkswageni kontserni kuuluva Seati Hispaanias toodetav mudel Cordoba. Väliselt on autod siiski piisavalt erinevad, et mitte segi minna. Teiste Volkswageni mudelitega võrreldes mahub Polo Classic välismõõtmetelt tava-Polo ja Vento vahele.
    Suurim mõõtmete erinevus võrreldes tagaluugiga Pologa on pagasiruumi mahutavuses -- sedaani pagasiruum mahutab 455 liitrit, võrreldes eelmise modifikatsiooni 245 liitriga.
    Volkswagen Polo Classicu turusegmendis müüdi eelmisel aastal Lääne-Euroopas umbes 450 000 autot.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Vastukaja: stopp välistööjõuga skeemitamisele!
Eesti ettevõtted peaksid naabrite eeskujul asuma värvatud tööjõu hankimise läbipaistvust ja korrasolekut kontrollima, kirjutab tööjõurendi ekspert ja tööjõurendiettevõtte Finesta juht Heikki Mäki.
Eesti ettevõtted peaksid naabrite eeskujul asuma värvatud tööjõu hankimise läbipaistvust ja korrasolekut kontrollima, kirjutab tööjõurendi ekspert ja tööjõurendiettevõtte Finesta juht Heikki Mäki.
"Ma ei investeeri aktsiatesse eraisikuna. Kas tahate teada, miks?"
Kui 10 aastat tagasi loodud investeerimiskonto süsteem oli omal ajal oluline samm eraisikuna investeerimise soodustamiseks, siis nüüdseks kannatab see väheste uuenduste all ja muudatused üldises maksukeskkonnas on teinud ettevõtte alt aktsiatesse investeerimise üha atraktiivsemaks.
Kui 10 aastat tagasi loodud investeerimiskonto süsteem oli omal ajal oluline samm eraisikuna investeerimise soodustamiseks, siis nüüdseks kannatab see väheste uuenduste all ja muudatused üldises maksukeskkonnas on teinud ettevõtte alt aktsiatesse investeerimise üha atraktiivsemaks.
Jah või Ei: ettevõtte RIA.com Marketplaces 15 küsimusega kõiki valdkondi hõlmav test
Mida sa tead e-residentsusest? Aga automüügist ja kinnisvarast? Ja investeerimisest? Vasta 15-le Eesti ettevõtte RIA.com Marketplaces küsimusele ja saa teada, milles oma teadmisi täiendada!
Mida sa tead e-residentsusest? Aga automüügist ja kinnisvarast? Ja investeerimisest? Vasta 15-le Eesti ettevõtte RIA.com Marketplaces küsimusele ja saa teada, milles oma teadmisi täiendada!
Põhjamaade suurim pank julgustab töötajaid katsetama ja arenema
95 protsenti meestest ja 93 protsenti naistest hindas oma arenguvõimalusi Nordeas kõrgeks, rääkis "Minu karjääri" saates Nordea Eesti värbaja Eha Täht. Saates räägime, millised töötajate arenguvõimalused Nordeas on, ning kuuleme kahte kogemuslugu.
95 protsenti meestest ja 93 protsenti naistest hindas oma arenguvõimalusi Nordeas kõrgeks, rääkis "Minu karjääri" saates Nordea Eesti värbaja Eha Täht. Saates räägime, millised töötajate arenguvõimalused Nordeas on, ning kuuleme kahte kogemuslugu.