• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mootorreisid pürib liidriks

    Balti riikide transpordiministeeriumite maanteeliiklusosakondade juhtide ja rahvusvaheliste vedude korraldajate kohtumisel otsustati lähitulevikus määrata rahvusvahelistes vedudes osalejatele ühtsed kriteeriumid tehniliste, organisatsiooniliste ja infrastruktuuriliste nõudmiste osas. Otsustati luua transpordiministeeriumite ja vedajate esindajatest ühine töögrupp, mis koordineerib liinivõrgu arengut ja rahvusvahelise bussiregulaarliikluse tulevikku. Esimene töögrupi kohtumine toimub detsembris. Seal on kavas panna paika põhimõtted, mille alusel jätkavad Balti riigid rahvusvahelise bussiregulaarliikluse arendamist.
    ASi Mootorreisid tegevdirektori Hugo Osula sõnade kohaselt esitas Eesti kohtumisel oma ettekujutuse nõuetest, millele peavad vastama rahvusvahelised regulaarliinibussid. «Lätile ja Leedule on nende nõudmiste täitmine praegu kindlasti üle jõu käiv,» leidis Osula. Tema väitel aktsepteerisid Mootorreise kui tugevat baasi Baltimaadest lähtuva rahvusvahelise liinivõrgu väljaarendamiseks kõik nõupidamisest osavõtjad. Balti turg on liiga väike, mistõttu kolme väikeriigi eraldi tegutsemisel puudub tulevik, ütles Osula.
    Mootorreisidel on tütarettevõtte Riias. Osula kinnitusel otsitakse koostöövõimalusi ka Leedu bussifirmadega.
    Mootorreiside juhtkond kohtus novembris Kaliningradi oblasti transpordiministri ja sealse koostööpartneri Köningafto direktoriga. Uuriti võimalusi Kaliningradi oblasti territooriumi kasutamiseks rahvusvahelise liinivõrgu arendamisel. Osula kinnitusel lüheneks Eestist Berliini sõit läbi Kaliningradi oblasti 400 kilomeetri võrra.
    «Tegime ettepaneku käivitada protsess, mis võimaldaks piiril vormistada gruppidele transiitviisa,» rääkis Osula.
    Tema kinnitusel olid Kaliningradi oblasti transpordijuhid ideest huvitatud, kuna soovitakse saada arvestatavaks transiitmaaks Eesti ja Läti bussivedajate jaoks.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Elektri hind lööb gongi: ongi aeg!
Inimene hakkab ikka tegutsema siis, kui viimane häda käes ja surm silme ees. Ent miks oodata selg-vastu-seina-hetke, kui antakse juba ilmseid märguandeid, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Inimene hakkab ikka tegutsema siis, kui viimane häda käes ja surm silme ees. Ent miks oodata selg-vastu-seina-hetke, kui antakse juba ilmseid märguandeid, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
"Ma ei investeeri aktsiatesse eraisikuna. Kas tahate teada, miks?"
Kui 10 aastat tagasi loodud investeerimiskonto süsteem oli omal ajal oluline samm eraisikuna investeerimise soodustamiseks, siis nüüdseks kannatab see väheste uuenduste all ja muudatused üldises maksukeskkonnas on teinud ettevõtte alt aktsiatesse investeerimise üha atraktiivsemaks.
Kui 10 aastat tagasi loodud investeerimiskonto süsteem oli omal ajal oluline samm eraisikuna investeerimise soodustamiseks, siis nüüdseks kannatab see väheste uuenduste all ja muudatused üldises maksukeskkonnas on teinud ettevõtte alt aktsiatesse investeerimise üha atraktiivsemaks.
Raadiohommikus tipptegijate äriplaanid 2022. aastaks
Kolmapäevane Äripäeva raadio hommikuprogramm jõuab kuulajateni aasta tähtsaimalt majandussündmuselt Äriplaan 2022, kus toome eetrisse kuulajate ootused ja plaanid järgmiseks aastaks.
Kolmapäevane Äripäeva raadio hommikuprogramm jõuab kuulajateni aasta tähtsaimalt majandussündmuselt Äriplaan 2022, kus toome eetrisse kuulajate ootused ja plaanid järgmiseks aastaks.
Monese kaasab uue suuna jaoks raha
Eesti juurtega finantstehnoloogiaettevõte Monese käivitas uue ärisuunana modulaarse pangandusplatvormi, mille esimene klient on pank Investec, mis juhib ühtlasi Monese käimasolevat investeerimisringi.
Eesti juurtega finantstehnoloogiaettevõte Monese käivitas uue ärisuunana modulaarse pangandusplatvormi, mille esimene klient on pank Investec, mis juhib ühtlasi Monese käimasolevat investeerimisringi.