Riigikogu valimised tõid reklaamifirmadele miljoneid

Brand Sellersi juht Peeter Roose kinnitas eile, et ei erista Reformierakonda teistest klientidest, keda viimasel ajal on juurde tulnud.

«Ma polegi kindel, kas uute klientide lisandumise põhjuseks on Reformierakonna kampaania või meie mitmete reklaamiauhindade võitmine,» märkis Roose.

Silmatorkavaima Keskerakonna valimiskampaania looja ASi Idea AD töötasu jäi 3,9 mln piiresse. Idea AD juhataja Mark Eikner väitis, et ka neil pole vahet, kas kliendiks on erakond või äriühing. Keskerakond on Idea klient juba kolmandat aastat.

«Pärast valimisi on meile päris palju helistatud ja öeldud, et valisime teid oma reklaamiagentuuriks, kas te olete sellega nõus,» ütles Eikner. «Kliente on pärast seda kampaaniat juurde tulnud.»

Nii Peeter Roose kui Mark Eikner kinnitasid, et koostööd erakondadega jätkatakse ja valmistutakse juba ka sügisel toimuvateks kohalikeks valimisteks.

2,6 miljonit krooni teenis Maarahva erakonna kampaaniat korraldanud Saatschi & Saatschi ning temast kaks korda vähem Koonderakonna kampaaniale enim kaasa aidanud AS Positive.

Isamaaliidule ideid genereerinud Zavod sai vaid ligi miljoni. Erakonna finantsjuhi Heiki Kivimaa selgitusel tellis Isamaaliit Zavodist vaid kampaania loomingulise poole ja suurema osaga kampaaniast tegeles OÜ Mediapool.

Hetkel kuum