• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,37%39 664,95
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,37%39 664,95
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 16.04.99, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Riigikogu valimised tõid reklaamifirmadele miljoneid

Brand Sellersi juht Peeter Roose kinnitas eile, et ei erista Reformierakonda teistest klientidest, keda viimasel ajal on juurde tulnud.
«Ma polegi kindel, kas uute klientide lisandumise põhjuseks on Reformierakonna kampaania või meie mitmete reklaamiauhindade võitmine,» märkis Roose.
Silmatorkavaima Keskerakonna valimiskampaania looja ASi Idea AD töötasu jäi 3,9 mln piiresse. Idea AD juhataja Mark Eikner väitis, et ka neil pole vahet, kas kliendiks on erakond või äriühing. Keskerakond on Idea klient juba kolmandat aastat.

Artikkel jätkub pärast reklaami

«Pärast valimisi on meile päris palju helistatud ja öeldud, et valisime teid oma reklaamiagentuuriks, kas te olete sellega nõus,» ütles Eikner. «Kliente on pärast seda kampaaniat juurde tulnud.»
Nii Peeter Roose kui Mark Eikner kinnitasid, et koostööd erakondadega jätkatakse ja valmistutakse juba ka sügisel toimuvateks kohalikeks valimisteks.
2,6 miljonit krooni teenis Maarahva erakonna kampaaniat korraldanud Saatschi & Saatschi ning temast kaks korda vähem Koonderakonna kampaaniale enim kaasa aidanud AS Positive.
Isamaaliidule ideid genereerinud Zavod sai vaid ligi miljoni. Erakonna finantsjuhi Heiki Kivimaa selgitusel tellis Isamaaliit Zavodist vaid kampaania loomingulise poole ja suurema osaga kampaaniast tegeles OÜ Mediapool.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 1 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele