• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,12%6 197,77
  • DOW 301%44 533,91
  • Nasdaq −0,75%20 216,18
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,37
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,12%6 197,77
  • DOW 301%44 533,91
  • Nasdaq −0,75%20 216,18
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,37
  • 25.05.99, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ETV saavutas õiguse soodsamale reklaamimüügile

Ringhäälingunõukogu alustas dokumentide kinnitamise arutelu juba reedel ja nõukogu esimehe Paul-Eerik Rummo sõnul eile mingeid sisulisi muudatusi ei tehtud. «Hinnakirja koostamisel on lähtutud sellest, et poleks enam võimalik süüdistada Eesti Televisiooni dumpinghindade kasutamises,» rääkis Rummo.
Eesti Televisiooni (ETV) reklaami baassekundi hind on küll kommertstelekanalitest veidi kõrgem, kuid avalik-õiguslikule televisioonile on jäetud võimalus teha väga suurte reklaamilepingute puhul suuri soodustusi. Näiteks kui ETVs on võimalik saada üle 2,5 mln krooni suuruse reklaamikampaania eest 60% soodustust, siis Kanal 2s saab 3 mln kroonise reklaamilepingu eest soodustust 45%.
ETV juhatusel on õigus kehtestada ka täiendavaid hooajalisi soodustusi reklaami edastamisel kuni 25% ulatuses kuni kolmeks kuuks aastas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kanal 2 tegevdirektori Kris Taska sõnul on esmapilgul küll ETV reklaamihind vastuvõetav, kuid ringhäälingunõukogu peaks jälgima, et avalik-õiguslik televisioon ei teeks reklaami müügil erilisi hinnaalandusi. «Kardan, et tegelikkuses kujuneb olukord nagu paar aastat tagasi, kui ETV müüs reklaami imehindadega,» sõnas Taska.
Eratelekanalid jõudsid kanda ETV-le üle 8 mln krooni reklaamist loobumise tasu enne ETV otsust hakata taas reklaami näitama. Kommertstelekanalid soovivad raha tagasi saada, kuid ETV peadirektori Toomas Lepa väitel pole tegemist ettemaksuga. Taska sõnul valmib lähipäevil juriidiline ekspertiis.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 13 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele