Viktoria Korpan • 19 oktoober 1999

Tartlased ootavad TELE2 tasuta Internetti

Kokku on Eesti Telefonil kaheksa sissehelistamiskeskust, kuhu on investeeritud kuus miljonit krooni. 350 000 krooni maksma läinud Tartu sissehelistamiskeskuse abil suurenes keskuse läbilaskevõime 15 protsenti, üheaegselt saab teenindada tuhandet Eesti Telefoni sissehelistamisklienti.

Üldse on Eesti Telefon võimeline teenindama kuni 20 000 tasuta sissehelistamisteenuse klienti. «Vajadusel oleme kiiresti valmis sissehelistamiskeskuste läbilaskevõimet veelgi suurendama,» kinnitas ettevõtte meediasuhete juht Ain Parmas. «Lähemal ajal laiendame ka Tallinna sissehelistamiskeskust.»

Tasuta internetiühenduses konkureeriva firma TELE2 kaubamärki kasutava OÜ Levicom Broadband strateegilise planeerimise direktor Peep Põldsamm ütles, et TELE2 on tasuta sissehelistamise teenuse pakkumiseks Tartus samuti valmis, kuid ei suuda seda pakkuda, kuna Eesti Telefon viivitab sissehelistamisliinide tarnimisega. «Ei tea, on see pahatahtlik või mitte, aga need liinid oleksime pidanud saama juba kaks nädalat tagasi,» sõnas Põldsamm.

Ain Parmase sõnul on liinide tarnimise tähtaeg edasi lükatud seetõttu, et TELE2 registreeris 8. oktoobril oma tellimuse ümber teisele aadressile. «Sel juhul on tegemist sisuliselt uue tellimusega, mis saab valmis 29. oktoobril,» seletas Parmas.

Septembri algusest alates on TELE2 tasuta sissehelistamisteenuse kliendiks saanud 9500 inimest, neist Tartust ligi 2000. Eesti Telefoni Atlase tasuta internetiühenduse kasutajateks on kahe ja poole nädalaga registreerunud ligi 8600 inimest. Neist üle 6000 on tasuta sissehelistamisteenust juba kasutanud.

Hetkel kuum