Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Hansapank ja Ühispank vastamisi

    Ometi kujuneb konkurendi tegevuse osas ettevõttel oma hinnang ? mis on see tegevus, mis tuli konkurendil välise vaatluse põhjal hästi või halvasti välja. Mis tekitab kadedust ning mis paneb parastama. Teiste õnnestumistest ja ebaõnnestumistest on eneseanalüüsi kõrval hea õppida.
    Konkurendi turunduslikke ideid ja teostusi hindavad seekord Ühispank ja Hansapank. Eesti Panga andmetel kuulub kõigi kommertspankade koguvaradest 30. juuni seisuga 56,1 Hansapangale ja 27,9 Ühispangale.
    Õnnestunud turundustegevusteks peame Hansapanga konverentsi ja Hansa Liisingu tarbimisfaktooringu toote Ego kampaaniat.
    Hansapanga konverents on tugev bränd. Pangal on õnnestunud kohale saada lugupeetud esinejad, alates vabariigi presidendist, kelle sõnavõtte tükk aega hiljemgi kommenteeritakse ning kes loovad pangale positiivse imago. Konverentsi külastajad on mõjukad ühiskonnategelased, kelle seisukohti on oluline kujundada.
    Ego puhul on jätnud hea mulje selle jõuline lansseerimine. Lisaks tavalistele meediakanalitele on pööratud suurt rõhku point-of-sale reklaamile, kaasates kampaaniasse ka kaupmehed. Ego reklaammaterjalid on silmatorkavalt väljas kohtades, kus inimesed ostuotsuseid langetavad.
    Ebaõnnestunud turundustegudeks peame äsjast tudengikampaaniat ja läinud aastast personaalpanganduse klientidele suunatud kampaaniat.
    Tudengikampaania puhul häiris see, et Hansapank valis algul ühe liini, keset kampaaniat aga loobus sellest. Kampaania algas suvel sõnumiga ?õppelaen ja superlaeng?, partneriks Eesti Mobiiltelefon. Sügisel vahetati keset jätkukampaaniat partnerit ning sõnumiks sai ?ajendatuna Ühispanga kampaaniast ? 75 krooni rebastele ja õppelaenu-laupäevak.
    Ühelt poolt on hea, et konkurendi käikudele üritati aktiivselt vastata. Samas tekkis mitu sisult ja visuaalselt erinevat sõnumit ning kampaania tervikpilt sai segane. Rääkimata lisakuludest, mida selline tulekahju kustutamine tõenäoliselt kaasa tõi.
    Personaalpanganduse kampaania idee seisnes selles, et olemasolevatelt klientidelt koguti vihjeid potentsiaalsete klientide kohta, lubades vastutasuks pudeli veini või õhtusöögi restoranis Egoist. Võrkturundus on muidu igati aktsepteeritav turundusvõte, kuid sellisel moel ja sellises sihtrühmas tundus selle rakendamine natuke odav: püüda kliente professionaalse teenuse asemel tasuta lõunaga.
    Visuaalse vaatluse järgi ja sisetunnet usaldades arvan, et õppelaenukampaania osutus ühispankuritele edukaks.
    ISIC-kaardiga seotud õppelaenukampaania oli hästi ja professionaalselt lahendatud. Alates sellest, et suudeti saavutada eksklusiivne kokkulepe Eesti Üliõpilasliiduga ? Ühispank sai ainuõiguse väljastada pangakaardi ja ISIC-kaardi sümbioosi.
    Lõpetades sellega, et oma pakkumisega oldi aktiivselt kohal koolides.
    Teise näitena tooksin esile kampaania ?Minu esimene krediitkaart?, mis köitis ennekõike hea ja selge loova lahendusega.
    Oluline oli ka sihtrühma valik ? krediitkaarti pakuti kliendile, kes hinnatundlikkuse tõttu polnud seda varem teinud. Samuti sobis suvi kui aktiivne reisimise aeg hästi sellise kampaania alustamiseks.
    Ebaõnnestumistest tooksin välja eelmise aasta üsna segase sõnumiga U-Panga kampaania. Kuigi arvan, et toode (pangaautomaadid kaubamajades) on igati vajalik. Kahtlen ainult, kas need kliendid, kes Bondi filme teavad ja vaatavad, tahavad ostukeskustes oma makseid sooritada.
    Hilisematest kampaaniatest ei jätnud mulle sügavat muljet uue finantsportaali U-Plaza turuletulek.
    Uue internetiga seotud toote kohta oli kampaania üsna konservatiivne, erinedes sellega ka Ühispanga tavapärasest turundustegevusest.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Olulisemad lood

Ootamatult sügav majanduslangus paneb prognoose ümber tegema
Euroopa Liidu kõige sügavam majanduslangus Eestis ületas analüütikute kartusi ning paneb ümber hindama ka lähiaja prognoose, kuid paar kummalist näitajat annab alust arvata, et äkki korrigeeritakse SKP numbrit tulevikus ülespoole.
Euroopa Liidu kõige sügavam majanduslangus Eestis ületas analüütikute kartusi ning paneb ümber hindama ka lähiaja prognoose, kuid paar kummalist näitajat annab alust arvata, et äkki korrigeeritakse SKP numbrit tulevikus ülespoole.
Karl-Eduard Salumäe: kasutatud autode turg on nagu mingi kentaur
Mis iganes põhjustel paistab visalt kaduma siinse ostjaskonna valmidus kahtlastele autoärikatele raha tassida, kirjutab Äripäeva arvamustoimetaja Karl-Eduard Salumäe.
Mis iganes põhjustel paistab visalt kaduma siinse ostjaskonna valmidus kahtlastele autoärikatele raha tassida, kirjutab Äripäeva arvamustoimetaja Karl-Eduard Salumäe.
USA aktsiaturud sattusid hea töötururaporti peale segadusse
USA aktsiaturud sulgusid eri suundades ja andsid segaseid signaale pärast värsket töötururaportit, mille kohaselt on tööpuudus endiselt ülimadal ja uusi töötajaid palgatakse prognoositust enam.
USA aktsiaturud sulgusid eri suundades ja andsid segaseid signaale pärast värsket töötururaportit, mille kohaselt on tööpuudus endiselt ülimadal ja uusi töötajaid palgatakse prognoositust enam.
Reaalajas börsiinfo
Suures kahjumis Operaili kaubaveod on tänavu vähenenud poole võrra
Riigile kuuluva raudteevedude ettevõtte Operail kaubamahud on Vene sõja tõttu kokku kuivanud ning kasumi asemel vaatab esimese 9 kuu tulemustest vastu 3,5 miljoni euro suurune kahjum.
Riigile kuuluva raudteevedude ettevõtte Operail kaubamahud on Vene sõja tõttu kokku kuivanud ning kasumi asemel vaatab esimese 9 kuu tulemustest vastu 3,5 miljoni euro suurune kahjum.
Värbajad annavad nõu: mida teha, kui turul pole sobivat töötajat?
Kui tööjõuturul ei leidu sobivat kandidaati, siis ei tasu värbajal kindlasti hakata potentsiaalset töötajat nii-öelda “ilustama”, rääkis Grant Thorntoni personaliteenuste juhtiv nõustaja Airi Neemre saates “Kasvukursil”.
Kui tööjõuturul ei leidu sobivat kandidaati, siis ei tasu värbajal kindlasti hakata potentsiaalset töötajat nii-öelda “ilustama”, rääkis Grant Thorntoni personaliteenuste juhtiv nõustaja Airi Neemre saates “Kasvukursil”.
Head uudised tulevad Zaporižžjast: Vene väed taanduvad
Sõda Lõuna-Ukrainas koondub sealsetele maanteedele, Donetskis käivad tihedad lahingud Bahmuti pärast ning Zaporižžja oblastis on Vene väed sunnitud taganema.
Sõda Lõuna-Ukrainas koondub sealsetele maanteedele, Donetskis käivad tihedad lahingud Bahmuti pärast ning Zaporižžja oblastis on Vene väed sunnitud taganema.
Tartu Mill sai suurtehingu Eestis ja Lätis tehtud, Leedus läheb asi kohtusse
Balti jahuveskite suurliitumise saaga jõudis uude vahepeatusse: Romet Puhki ja Uuno Lausingu tööstuskontsern ostis ära konkureeriva Baltic Milli tütarfirmad Lätis ja Eestis, Leedus minnakse edasi kohtuasjaga.
Balti jahuveskite suurliitumise saaga jõudis uude vahepeatusse: Romet Puhki ja Uuno Lausingu tööstuskontsern ostis ära konkureeriva Baltic Milli tütarfirmad Lätis ja Eestis, Leedus minnakse edasi kohtuasjaga.

Olulisemad lood

Ettevõtja soovitus: kui on raske, siis koonda kohe, mitte ära jää ootama Koondatute arv aina kerkib
“Oleks väga rõõmus, kui see koondamine oleks lühiajaline ja esimesest märtsist või aprillist on kogu seltskond tööl tagasi,” tõdes kärpiva ettevõtte Peweld juht Raivo Pihelgas. “Aga see ei sõltu enam kahjuks meist."
“Oleks väga rõõmus, kui see koondamine oleks lühiajaline ja esimesest märtsist või aprillist on kogu seltskond tööl tagasi,” tõdes kärpiva ettevõtte Peweld juht Raivo Pihelgas. “Aga see ei sõltu enam kahjuks meist."

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.