• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,98%39 593,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,65
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,98%39 593,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,65
  • 20.03.01, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Õllesummer on tuntuim massiüritus

Eelmise aasta tuntuim massiüritus oli Õllesummer, selgus Ariko Marketingi jaanuari lõpus läbiviidud küsitlusest. Õllesummerit teadis spontaanselt nimetada 46% vastanutest. Õllesummerile järgnesid Tivoli Tuur 35 ja Tallinna Vanalinnapäevad 30 protsendiga.
Uuringu projektijuhi Indrek Kase sõnul ei mõista kõik inimesed Õllesummeri all ühte ja sama üritust. ?Näiteks teadsid mõned, et Õllesummer toimub Raekoja platsil või koguni Narvas,? ütles Kask. Tema sõnul on nende inimeste osakaal siiski väike, kes kohalikke õlleüritusi Õllesummeriks peavad.
Kui vastaja oli nimetanud kõik massiüritused, mis talle meenusid, loeti talle ette ülejäänud ning paluti igaühe kohta öelda, kas ta on sellise nimega üritusest midagi kuulnud. Aidatud tuntus oli suurim Õllesummeril, mida teadis 89% vastanutest. Järgnesid Tallinna Vanalinnapäevad 82% ja Tivoli Tuur 79%ga.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Positiivsemaid hinnanguid (meeldib väga või pigem meeldib) kogusid rohkem Tivoli Tuur, Õllesummer ja kontserttuurid Eesti esinejatega.
Kõige rohkem plaanitakse edaspidi külastada Tivoli Tuuri (32%), Eesti esinejate kontserttuure (31%), Tallinna Vanalinnapäevi (26%) ja Õllesummerit (25%).
Vastanutest ei lähe Pühajärve Beach Partyle kindlasti 20%, Sexpeditsioonile 18%, Viljandi Folgile 14% ja Õllesummerile 14% küsitletutest.
Massiüritustel mittekäinutest väitis 60%, et takistuseks ei olnud hind, 39% mittekäinu hinnangul sai määravaks just kõrge hind.
Üle-eestilises juhuvalimil põhinevas uuringus küsitleti 1001 inimest vanuses 15?74 aastat, jälgides paralleelselt vastajate arvu, soo, vanuse ja rahvuse kvoote.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele