Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Teised joovad õlut, mina eelistan vett

    Saabuva suve populaarseimaks joogiks ennustab tarbija taas õlut, kuigi enamiku vastanute enda esimeseks eelistuseks kuumade ilmadega on hoopis mineraal- või allikavesi.
    Nii selgus aprilli teisel poolel läbi viidud Emori tarbijaküsitlusest, kus 500 elanikku üle Eesti vanuses 15?60 aastat nimetas oma jookide eelistuse ning ennustas saabuva suve populaarsemat jooki.
    Kolmandik tarbijaist ennustab suvel suurimat võidukäiku õllele, kuid üldise populaarsuse hinnang läheb üsna suuresti lahku sellest, milliseid jooke ise kuumade ilmadega eelistatakse. Nn minu eelistuse liidriks on kindlalt mineraalvesi, järgnevad õlu, kali ja mahlad. ?Enamik teisi joob õlut, mina aga eelistan tervislikumat jooki nagu mineraalvesi? suhtumine näitab sotsiaalselt mainekamate väärtuste omistamist endale, üldsusest ehk teistest rääkides ollakse julgemad peegeldama ka tegelikkust.
    Õlle populaarsus on mõistagi kõrgem meeste hulgas ning vanuseliselt eelkõige 25?39aastaste tarbijates seas. Koolajookide, kalja ning mineraal- või allikavee edusse usub umbes kümnendik vastanutest. Koolajookide populaarsusse usuvad enam alla 25aastased. Huvitav on, et mitte-eestlased ennustatavad koolajookidele edu tunduvalt sagedamini kui eestlased.
    Paar suve tagasi kiiresti populaarsust kogunud kali näib olevat saavutanud teatava stabiilsuse ja tõusu kaljale enam ei ennustata. Näiteks 1999. aasta suvelõpu küsitluses pidas suve populaarseimaks joogiks kalja ligi viiendik vastanutest, nüüd on nii kalja eelistajate kui ka kalja populaarseimaks joogiks ennustajate osakaal väiksem. Kalja edusse uskujaid on rohkem üle 40aastaste ning maapiirkondade elanike seas.
    Viis protsenti küsitletutest arvab, et populaarseimaks joogiks saab kasvava turu faasis olev siider. Viimase aasta-pooleteise jooksul on siidrile tehtud rohkesti reklaamipanuseid ning toodud turule uusi brände. Siidrile ennustavad edu (küllap tootjaile/turundajaile üsna oodatult) peamiselt alla 25aastased tarbijad.
    Kõige kindlamalt usuvad enda eelistatud tootegrupi populaarsusse õllesõbrad. Sellest tarbijasegmendist arvab tervelt 70%, et just õllest saab 2001. aasta suvel tarbija meelisjook. Ka viimase kahe aasta hooajajärgsed ehk suve lõpul läbi viidud tarbijaküsitlused on näidanud üsna kindlat õlle suurimat populaarsust. Siidrisõpradest arvasid pooled, et see kujuneb eelistatuimaks joogiks. Kalja eelistajatest pidas kalja suve meelisrüüpeks 40 protsenti.
    Kuumade ilmadega enim eelistatud joogi ? mineraal- ja allikavee ? tarbijaskond on aga eelistatud tootegrupi üleüldise populaarsuse suhtes skeptiline, vaid 19% arvab, et mineraalvesi kujuneb selle suve populaarseimaks joogiks. Enim usutakse selles segmendis õlle edusse. Kuigi suuremad müügikogused ning müügitoetus ja avalik tähelepanu on andnud õllele märgatavalt suurema populaarsuse, on õlle jätkuva edu taustal suur müügipotentsiaal ka (mineraal)veel. Potentsiaali realiseerimiseks on aga kindlasti vaja tugevamat reklaami ja müügitoetust.
    Autor: Katrin Männaste
  • Hetkel kuum
Tõnu Mertsina: riigi kommunikatsioon võiks arvestada selle mõju majandusaktiivsusele
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
USA turg lõpetas aprilli languses, kuid kanepiaktsiatel oli võidukas päev
Teisipäevane kauplemispäev lõppes turu üldise langusega, tähistades 2024. aasta halvimat kuud, mil oma väärtust kaotasid suurimad aktsiaindeksid, toornafta ja kuld.
Teisipäevane kauplemispäev lõppes turu üldise langusega, tähistades 2024. aasta halvimat kuud, mil oma väärtust kaotasid suurimad aktsiaindeksid, toornafta ja kuld.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mis on edukate juhtide ühine näitaja?
Üks juhtimiskvaliteedi tõstmise meetodeid on oma tavapärasest rutiinist välja astumine ja enda kohta regulaarselt tagasiside küsimine. Selleks, et inimesed julgeksid ausat tagasisidet anda, tuleb luua tugev ja usaldusväärne suhe oma töötajatega. Kuidas seda teha ja miks see nii oluline on?
Üks juhtimiskvaliteedi tõstmise meetodeid on oma tavapärasest rutiinist välja astumine ja enda kohta regulaarselt tagasiside küsimine. Selleks, et inimesed julgeksid ausat tagasisidet anda, tuleb luua tugev ja usaldusväärne suhe oma töötajatega. Kuidas seda teha ja miks see nii oluline on?
"Palun vabastada Eesti vahemikus ....–.... loodusõpetuse tunnist"*
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Hiiumaa plastitootja vajus miinusesse
Hiiumaa plastdetailide tootja M ja P Nurst kaotas eelmisel aastal käibes ja lõpetas aasta kahjumiga.
Hiiumaa plastdetailide tootja M ja P Nurst kaotas eelmisel aastal käibes ja lõpetas aasta kahjumiga.
Roosaare ja Oolo osalusega Marienholmis kerkivad korterid otse Haapsalu merekaldale