• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,65
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,65
  • 01.06.01, 13:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lätis on üle 50% Eesti ettevõtete investeeringutest

Eesti ettevõtted on Läti Vabariiki teinud konkurentsitult enim, ligi 54% otseinvesteeringutest.
Suur on Eesti ettevõtete investeeringute osa ka Leedus ? 31,3%.
Lätisse on Eesti ettevõtted investeerinud Eesti Panga eelmise aasta lõpu andmetel ligi 4 miljardit krooni; Leedusse vastavalt 2,3 miljardit krooni.
Lõviosa Lätti tehtud investeeringutes ehk 3,1 miljardit krooni annab rahandussektor. Tööstusektorisse on investeeritud 290 miljonit, kinnisvarasse ja äriteenindusse 275 miljonit ning kaubandusse 213 miljonit krooni.
Samal ajal moodustavad Läti investeeringud 0,2 % Eestisse tehtud välisriikide otseinvesteeringutest, andes 107,3 miljonit krooni. Leedu investeeringud Eestisse on statistiliselt väga tühised.
Läti on Eestis investeerinud peamiselt ehk ligi 100 miljonit kaubandusse, rahandussektorisse 20 miljonit ja ehitusse 5 miljonit krooni.
Eesti ettevõtted on suuremal määral veel investeerinud Ukrainasse (1,3%, 94,6 miljonit krooni), Venemaale (0,6%, 42,5 mln kr), Rootsi (0,4%, 31,2 mln kr) ja Poola (0,2%, 15,6 mln kr).
Eestisse on konkurentsitult enim investeerinud Rootsi (40,5%, 18 miljardit krooni) ja Soome (30%, 13,3 mld kr).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele