• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,43%6 612,75
  • DOW 300,08%45 872,02
  • Nasdaq 0,82%22 323,65
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,71
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,43%6 612,75
  • DOW 300,08%45 872,02
  • Nasdaq 0,82%22 323,65
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,71
  • 09.11.01, 11:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Soome kogemus riigi reklaamimisel: omapära tuleb kirjeldada positiivsena

Soomes ei olnud riigi brandi loomiseks keskset strateegiat, oli sellega tegelev amet, ütles Estonian Business School`is praegu toimuval kaubamärgikonverentsil Soome välisministeeriumi pressi- ja meediaosakonna juhataja Yrjo Länsipuro.
'Ametlikest koosolemistest tähtsam oli see, et strateegia arenes välja tuginedes konsensusele,' meenutas Yrjo Länsipuro.
Ta rääkis, et näiteks peeti Soomet algul poliitilises mõttes väga erakordseks, sest ta asub Ida - Lääne piiril, aga on eraldiseisev demokraatlik riik. 'Püüdsime seda erakordsust järjest vähendada. Tahtsime olla tavaline Euroopa riik, kellel on siiski omapära - Kaurismäki filmid, naisekandmisevõistlused, meie ladinakeelne nädalauudiste kokkuvõte raadios,' rääkis Länsipuro.
'Traditsioonilised asjad keerasime hoopis teistpidi. Näiteks väga levinud arvamuse, et Soomes on külm. Meie ütlesime, et Soomes on väga ilusad härmatanud metsad,' kõneles Länsipuro.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele