• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 09.11.01, 11:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Soome kogemus riigi reklaamimisel: omapära tuleb kirjeldada positiivsena

Soomes ei olnud riigi brandi loomiseks keskset strateegiat, oli sellega tegelev amet, ütles Estonian Business School`is praegu toimuval kaubamärgikonverentsil Soome välisministeeriumi pressi- ja meediaosakonna juhataja Yrjo Länsipuro.
'Ametlikest koosolemistest tähtsam oli see, et strateegia arenes välja tuginedes konsensusele,' meenutas Yrjo Länsipuro.
Ta rääkis, et näiteks peeti Soomet algul poliitilises mõttes väga erakordseks, sest ta asub Ida - Lääne piiril, aga on eraldiseisev demokraatlik riik. 'Püüdsime seda erakordsust järjest vähendada. Tahtsime olla tavaline Euroopa riik, kellel on siiski omapära - Kaurismäki filmid, naisekandmisevõistlused, meie ladinakeelne nädalauudiste kokkuvõte raadios,' rääkis Länsipuro.
'Traditsioonilised asjad keerasime hoopis teistpidi. Näiteks väga levinud arvamuse, et Soomes on külm. Meie ütlesime, et Soomes on väga ilusad härmatanud metsad,' kõneles Länsipuro.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 22 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele