Mobiiltelefonigigant Nokia on kindel, et võidab turuosa Hiinas ja plaanib jätkata investeerimist Hiina turule, ütles ettevõtte üks juhtidest esmaspäeval, vahendab uudisteagentuur Reuters.
See tähendab seda, et konkurents Hiina turuosa pärast tiheneb. Lisaks kohalikele tootjatele võitlevad turuosa pärast veel ka välismaised gigandid Motorola <GR#US.MOT>, Ericsson <GR#US.ERICY> ja Siemens <GR#US.SI>.
Nokia, kes valmistab iga kolmanda müüdud mobiiltelefoni maailmas, jätkab investeerimist Hiina, olles möödunud aasta lõpuks investeerinud sinna kokku juba 2,3 mld eurot (36 mld krooni), ütles Nokia Hiinas asuva üksuse president Urpo Karjalainen.
?Nokia on väga lähedal saamaks number 1-ks ka Hiinas ja me oleme veendunud oma turuosa suurendamises 2002. aastal,? ütles Karjalainen.
Suurim turuosa on Hiinas praegu Motorolal, kelle mobiiltelefone kasutas 2001. aasta lõpus enam kui 145 miljonit inimest.
Kasvatamaks turuosa Hiinas peab Nokia müüma suurema osa 50 miljonist mobiiltelefonist, mis eeldatavasti käesoleval aastal müüakse.
Nokia juhid keeldusid ütlemast kui suur on Nokia turuosa Hiinas, mis on maailma suurim turg pärast Ameerika Ühendriike.
Seotud lood
Nõudlus kulla järele tõusis mullu uue rekordini, millele aitasid kaasa nii keskpankade kullaostud kui ka investeerimisnõudluse kasv, selgub Maailma Kullanõukogu värskest raportist.