• OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 225−0,08%39 752,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,35
  • OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 225−0,08%39 752,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,35
  • 11.03.02, 13:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vene ajaleht: autotöösturid tegelevad väljapressimisega

Kui jaanuaris keeldus Vene peaminister Mihhail Kasjanov üle seitsme aasta vanustele autode sissevedu keelavate tollimaksude rakendamisest, muutsid autotöösturid oma taktikat, kirjutab Vedomosti oma juhtkirjas.
Nad nõudsid valitsuselt kõike: keelutolle vanadele ja uutele autodele, maksusoodustusi ning riiklikke investeeringuid. Autolobbiste toetas ka tööstus- ja teadusministeerium.
Kuigi nende ühistööd 'Vene autotööstuse arengukontseptsiooni' kärbiti majandusarengu ministeeriumi poolt, said autotöösturid palju rohkem, kui nad veel kolm kuud tagasi lootsid.
German Grefi ministeeriumis nõustuti märgatavalt tõstma tollimakse juba viie aasta vanustele välismaistele automarkidele ning toetati vabamajandustsoonide loomist autotööstuskeskustes Ni?ni Novgorodis, Uljanovskis, Jaroslavlis ja Togliattis.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Vedomosti pole taolise arenguga nõus ja arvab, et kui valitsus tahab toetada autotööstust kui majandusharu, siis peab toetus olema kõigile võrdne ja stimuleerima konkurentsi. Sealhulgas ka välisfirmadega.
Kui autotöösturid räägivad investeeringutest, siis las esitavad oma investeerimisplaanid. Kui neil selleks raha pole (kuigi näiteks Russkii Aluminii sai 2001 aastal puhaskasumit umbes 600 mln dollarit), siis otsigu partnereid.
<#Vedomosti=http://www.vedomosti.ru/stories/2002/03/11-47-01.html>

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele