Rakvere Lihatööstus ja Võru Juust valisid mõlemad oma kaubamärgiks tammepuu, mistõttu viimasel tuli sellest loobuda.
Ühe tulemuseni jõudsid mõlemad ettevõtted teineteisest sõltumata. Võru Juust kulutas selleks Eesti spetsialistide abi, makstes nõustajatele pisut üle mõnekümne tuhande krooni, kirjutab Postimees.
Rakvere Lihatööstuse kaubamärgi mõtlesid välja ja teostasid Norra ning Inglise asjatundjad ning kokku kulus selleks ligi kolm miljonit krooni.
Võru Juustu juhi Heiki Pensa sõnul küpses uue logo mõte ettevõttes juba pikemat aega. Konkreetne otsus langetati aga mullu septembris ning kuu lõpuks oli logo ka valmis. «Tamm pidi tähistama meie toodete kestvust ja usaldusväärsust ning viitama samuti nende naturaalsusele ja kodumaisele päritolule,» rääkis ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Jaanuari keskel, kui uus kaubamärk oli aga juba mitmele reklaamesemele ning osale pakenditele trükitud, tuli oma uue kaubamärgiga välja Rakvere.
«Kohe me oma kaubamärgist ei loobunud, aga kui sai selgeks, et selle registreerimisega võib tekkida raskusi, otsustasime pikast vaidlusest loobuda ja endale uue kaubamärgi teha,» rääkis Pensa. «Isegi kui me õiguse oleksime saanud, oleks kaheldav sellise vaidluse mõttekus, sest kaubamärgitülide venimist oleme omal nahal juba kogenud.»