Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Mõõdukatel kulus valimiskampaaniale pea 3 mln krooni
Rahvaerakond Mõõdukad kulutas valimiskampaaniale 2 904 610 krooni, teatas erakond täna Vabariigi Valimiskomisjonile.
Kampaania käigus koguti annetusi ligi 2,7 miljonit krooni.
Äriühingutest toetasid Mõõdukaid valimiste eel suuremate summadega OÜ Ganiger Invest 750 000 krooniga, AS NG Investeeringud 435 000 krooniga, OÜ Aadu Luukas 200 000 krooniga, AS Bygg ja Maskin 135 000 krooniga, Tallink AS ja FCM Grupi AS kumbki 100 000 krooniga. Mittetulundusühingutest oli suurim toetaja MTÜ Olof Palme Keskus 168 000 krooniga.
Eraisikuist toetasid valimiskampaaniat peamiselt Riigikogu Mõõdukate fraktsiooni liikmed.
'Võrreldes teiste suuremate erakondadega olime kokkuhoidlikud. Valimistega seotud võla 200 000 krooni tasume vastavalt maksegraafikule,' kommenteeris erakonna valimiskulude ja -tulude aruannet erakonna kantselei direktor Lembit Luts.
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.