Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Reklaam säästab infomürast infomürsasügavikku

    Kui kõik komponendid olemas, jääb vaid üle loota, et neid sai õiges vahekorras ja koguses.
    Tänapäeval on tähtis hoida turunduskulutusi ohjes ja tarbijat ning tema tähelepanu ja lõua otsas, et teda teiste ettevõtete kommunikatsioonimeetmete ajel liiga kaugele ei juhitaks. Seda saab teha kliendi kohta kogutud andmete põhjal tehtud individuaalsete pakkumiste, interaktiivsete ja mitmeastmeliste leidlike kampaaniate, kompetentsuse ja sõbraliku teenindusega.
    Kes end pidevalt meelde ei tuleta, vajub unustuse hõlma ja infomüra sügavikku. Seda aitavad ära hoida näiteks mitmeastmelised kampaaniad, mis sisuliselt eeldavad kliendi alateadvuselt andmetöötlust, millele antakse aeg- ajalt uusi imuplsse ja eeldatakse, et klient sooritab ostu või jätab tuleviku tarbeks marginime meelde.
    Sama(de) eesmärkide teenistuses on kõikvõimalikud turundusmeetmed kliendilehtedest banneriteni ja neid tuleb sihtida oskuslikult õigetes kogustes ja teatud vahedega eelnevalt välja valitud kliendigrupile. Kampaania teeb mitmeastmeliseks pikemale perioodile venitatud erinevad kampaaniaetapid. Parimal juhul kuulub tänapäevase kampaania juurde ka reageerimis- või vastamisvõimalus ehk interaktiivsus ning kampaania on integreeritud ehk selle tarbijani jõudmine toimub läbi mitme erineva kanali, kusjuures iga kanali abil vahendatakse kampaania erinevaid etappe.
    Interaktiivseks loetakse kampaaniat, mis eeldab dialoogi: olgu see siis tänavanurgal näpitsemiseks üles pandud touch-screen või reklaamiklipp televisioonis, milles antakse teada sms-imiseks mõeldud telefoninumber ? põhimõtteliselt turundusmeetmed, mis panevad kliendi tegutsema, lisainfot hankima, loosikupongi postitama (pull).
    Interaktiivsuse eesmärk ei pruugi olla vaid suuremad müüginumbrid, vaid näiteks margituntus, uue imidzhi loomine või mis iganes. See võte võlub arvatavasti eelkõige nooremat publikut, kuid ka vanemad sihtrühmad ei põlga ära vastusekupongi täitmist, kui postimaks tasutud ja vastajale lubatav jalavaeva väärt.
    Kogenumad tarbijad hindavad reklaami, mis pakub otsustus- valiku- ja kommunikatsioonivõimalusi. Saksamaal võib leida tudengitele mõeldud tööpakkumiste hulgast uusi ameteid nagu näiteks sms-ija. Austrias lükati käima projekt nimega Lynn, mis tähendab finantsasjus kompetentset ja vaba aja võimalustest teadlikku noort naist, kes sms-ib soovijatega.
    Kõige mõttekam on siduda üks kommunikatsioonivahend teisega ja teha seega kampaania mitmepalgelisemaks ja integreerituks. Sellele lisaks on vaja dialoogi tarbijaga: mitte ainult aadresside genereerimiseks, vaid ka tarbija aktiveerimiseks ja margi ümber emotsionaalsuse loomiseks. Kui nüüd veel üritada kampaaniat mitmeastmeliselt tarbijani viia, on reklaamis ka põnevust, avastamisrõõmu ja pikaajalisust.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Olulisemad lood

Swedbank: tallinlasele on korteri taskukohasus kukkunud 2009. aasta tasemele
Inimeste kindlustunne on langenud veel tugevemalt kui ettevõtete oma: korteri ostmine on pealinnas sama taskukohane kui oli aastal 2009 ning oma rahalist olukorda peetakse sama heaks kui aastal 1993, märkis Swedbanki ökonomist Marianna Rõbinskaja.
Inimeste kindlustunne on langenud veel tugevemalt kui ettevõtete oma: korteri ostmine on pealinnas sama taskukohane kui oli aastal 2009 ning oma rahalist olukorda peetakse sama heaks kui aastal 1993, märkis Swedbanki ökonomist Marianna Rõbinskaja.
Kriisi ajal teevad isegi erinevad arvutused ärevaks
Ehkki rahvaelektri hinnas erinevatele tulemustele jõudmine oli ootuspärane, saadab praegune vaidlus selle üle ühiskonnale siiski vale signaali, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Ehkki rahvaelektri hinnas erinevatele tulemustele jõudmine oli ootuspärane, saadab praegune vaidlus selle üle ühiskonnale siiski vale signaali, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Carnivali tulemused jäid hinnangutest tunduvalt alla Carnivali aktsia kukkus 20%
Carnivali aktsia kukkus keskpäevasel kauplemisel 20% 7,33 dollarile, langedes peaaegu 30 aasta madalaimale tasemele.
Carnivali aktsia kukkus keskpäevasel kauplemisel 20% 7,33 dollarile, langedes peaaegu 30 aasta madalaimale tasemele.
Reaalajas börsiinfo
Lemeks teenis möödunud aastal rekordilise käibe ja kasumi
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Tippjuhtide koolitaja Jüri Ratasest: siin ei aita enam tantsusaated ka Hinnangud Eesti tuntud juhtidele
Tänaseks on Jüri Ratas ennast lõplikult maha mänginud ja ei aita need tantsusaated tõenäoliselt ka, rääkis professor ja koolitaja Mare Pork uues raadiosaates „Äripäeva juhtimiskool“.
Tänaseks on Jüri Ratas ennast lõplikult maha mänginud ja ei aita need tantsusaated tõenäoliselt ka, rääkis professor ja koolitaja Mare Pork uues raadiosaates „Äripäeva juhtimiskool“.
Raadiohitid: nurka surutud Putin ja ostusoovitused börsidelt
Venemaa püha võitlus kollektiivse Lääne vastu, võlgniku teekond kinnisvaramiljonäriks ja parimad ostuvõimalused börsidelt olid sel nädalal teemad, mis pälvisid Äripäeva raadio kuulajatelt enim tähelepanu.
Venemaa püha võitlus kollektiivse Lääne vastu, võlgniku teekond kinnisvaramiljonäriks ja parimad ostuvõimalused börsidelt olid sel nädalal teemad, mis pälvisid Äripäeva raadio kuulajatelt enim tähelepanu.
IKEA Baltikumi juht: Tallinna pood jääb Eesti ainsaks
IKEA Baltikumi juht Hanspeter Zurcheri sõnul on Eesti elanike huvi Tallinna IKEA vastu oodatust suurem, rohkem suuri kauplusi aga Eestisse plaanis ehitada ei ole.
IKEA Baltikumi juht Hanspeter Zurcheri sõnul on Eesti elanike huvi Tallinna IKEA vastu oodatust suurem, rohkem suuri kauplusi aga Eestisse plaanis ehitada ei ole.

Olulisemad lood

Elering: mõne teise LNG-laeva toomiseks tuleb terminal ümber ehitada
Alexela sooviks oma Paldiski kai äärde saada mõne teise LNG taasgaasistamislaeva, seda juhul kui soomlaste oma Inkoosse kolib. Süsteemihaldur Eleringi arust tuleks kogu Paldiski LNG-terminal siis ümber ehitada.
Alexela sooviks oma Paldiski kai äärde saada mõne teise LNG taasgaasistamislaeva, seda juhul kui soomlaste oma Inkoosse kolib. Süsteemihaldur Eleringi arust tuleks kogu Paldiski LNG-terminal siis ümber ehitada.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.