Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Reklaam säästab infomürast infomürsasügavikku

    Kui kõik komponendid olemas, jääb vaid üle loota, et neid sai õiges vahekorras ja koguses.
    Tänapäeval on tähtis hoida turunduskulutusi ohjes ja tarbijat ning tema tähelepanu ja lõua otsas, et teda teiste ettevõtete kommunikatsioonimeetmete ajel liiga kaugele ei juhitaks. Seda saab teha kliendi kohta kogutud andmete põhjal tehtud individuaalsete pakkumiste, interaktiivsete ja mitmeastmeliste leidlike kampaaniate, kompetentsuse ja sõbraliku teenindusega.
    Kes end pidevalt meelde ei tuleta, vajub unustuse hõlma ja infomüra sügavikku. Seda aitavad ära hoida näiteks mitmeastmelised kampaaniad, mis sisuliselt eeldavad kliendi alateadvuselt andmetöötlust, millele antakse aeg- ajalt uusi imuplsse ja eeldatakse, et klient sooritab ostu või jätab tuleviku tarbeks marginime meelde.
    Sama(de) eesmärkide teenistuses on kõikvõimalikud turundusmeetmed kliendilehtedest banneriteni ja neid tuleb sihtida oskuslikult õigetes kogustes ja teatud vahedega eelnevalt välja valitud kliendigrupile. Kampaania teeb mitmeastmeliseks pikemale perioodile venitatud erinevad kampaaniaetapid. Parimal juhul kuulub tänapäevase kampaania juurde ka reageerimis- või vastamisvõimalus ehk interaktiivsus ning kampaania on integreeritud ehk selle tarbijani jõudmine toimub läbi mitme erineva kanali, kusjuures iga kanali abil vahendatakse kampaania erinevaid etappe.
    Interaktiivseks loetakse kampaaniat, mis eeldab dialoogi: olgu see siis tänavanurgal näpitsemiseks üles pandud touch-screen või reklaamiklipp televisioonis, milles antakse teada sms-imiseks mõeldud telefoninumber ? põhimõtteliselt turundusmeetmed, mis panevad kliendi tegutsema, lisainfot hankima, loosikupongi postitama (pull).
    Interaktiivsuse eesmärk ei pruugi olla vaid suuremad müüginumbrid, vaid näiteks margituntus, uue imidzhi loomine või mis iganes. See võte võlub arvatavasti eelkõige nooremat publikut, kuid ka vanemad sihtrühmad ei põlga ära vastusekupongi täitmist, kui postimaks tasutud ja vastajale lubatav jalavaeva väärt.
    Kogenumad tarbijad hindavad reklaami, mis pakub otsustus- valiku- ja kommunikatsioonivõimalusi. Saksamaal võib leida tudengitele mõeldud tööpakkumiste hulgast uusi ameteid nagu näiteks sms-ija. Austrias lükati käima projekt nimega Lynn, mis tähendab finantsasjus kompetentset ja vaba aja võimalustest teadlikku noort naist, kes sms-ib soovijatega.
    Kõige mõttekam on siduda üks kommunikatsioonivahend teisega ja teha seega kampaania mitmepalgelisemaks ja integreerituks. Sellele lisaks on vaja dialoogi tarbijaga: mitte ainult aadresside genereerimiseks, vaid ka tarbija aktiveerimiseks ja margi ümber emotsionaalsuse loomiseks. Kui nüüd veel üritada kampaaniat mitmeastmeliselt tarbijani viia, on reklaamis ka põnevust, avastamisrõõmu ja pikaajalisust.
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Balti aktsiad jätkasid tõusulainel
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Taastuvelektri toodang näitas aasta alguses kasvu
Eesti elektrijaamad tootsid esimeses kvartalis taastuvelektrit 791 gigavatt-tundi ehk 17 protsendi võrra rohkem kui eelmise aasta samal perioodil.
Eesti elektrijaamad tootsid esimeses kvartalis taastuvelektrit 791 gigavatt-tundi ehk 17 protsendi võrra rohkem kui eelmise aasta samal perioodil.
Raadiohommikus: tippjuhtide värbamine, noorte palk ja börsitulemusi
Neljapäeva hommikuprogrammis tuleb juttu tippjuhtide värbamisest, noorte palgaootusest ning mitme börsifirma tulemustest.
Neljapäeva hommikuprogrammis tuleb juttu tippjuhtide värbamisest, noorte palgaootusest ning mitme börsifirma tulemustest.