Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Reklaam seitsmel lehel
Tõeliselt põnev oli eelmise kolmapäeva 23. aprilli Postimees. Üle hulga aja oli näha reklaami, mis tõepoolest üllatas ? objektiks Honda uus Accord. Reklaami sissejuhatus on juba esiküljel ja iga järgneva lehekülje pööramisega ei suuda vaataja oma silmi uskuda! Reklaame jätkub pea igale küljele ja nii kuni lõpuni välja. Turundusinimesele omaselt hakkab kohe peas tiksuma kliendi eelarve suurus. Kui ainuüksi kogu meediapinna suurus kokku lugeda, siis saame selleks ca seitse lehekülge ? ja seda vaid ühes lehes!
Mõnusat närvikõdi pakuvad ka tekstid, mis tabava sarkasmiga aasivad konkurenti (teadagi keda), kasutades selleks vihjeid nagu ?Saksa kvaliteet on müüt. Jaapani kvaliteet on reaalsus? või ?Sõidurõõm pole enam privileeg?. Mitte vähem nauditav ei ole ka copywrite, kus ukselingi fotot illustreerib tekst ?Miljonikroonine käepigistus? või päikeseprillide hoiulaeka fotot ?silmapaistvalt mugav?.
Ehhki reklaam ise on tõenäoliselt välismaa kolleegide idee ja looming, tuleb tunnustada siinkohal kohaliku tellija eesrindlikku mõtlemist, kes valis meediaväljundi sellise lahenduse.
autor: Kontuur Leo Burnett AS
reklaami tellija: Honda Motor Europe
reklaami object: Honda uus Accord
reklaami liik: trükireklaam