• OMX Baltic0,11%292,25
  • OMX Riga0,02%911,59
  • OMX Tallinn0,18%1 896,56
  • OMX Vilnius0,05%1 263,87
  • S&P 5000,23%6 890,89
  • DOW 300,34%47 706,37
  • Nasdaq 0,8%23 827,49
  • FTSE 1000,44%9 696,74
  • Nikkei 225−0,58%50 219,18
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%92,33
  • OMX Baltic0,11%292,25
  • OMX Riga0,02%911,59
  • OMX Tallinn0,18%1 896,56
  • OMX Vilnius0,05%1 263,87
  • S&P 5000,23%6 890,89
  • DOW 300,34%47 706,37
  • Nasdaq 0,8%23 827,49
  • FTSE 1000,44%9 696,74
  • Nikkei 225−0,58%50 219,18
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%92,33
  • 12.02.04, 07:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: SLK süüdistab Meelis Atoneni valetamises

SLK väljendas eile üllatust majandusminister Meelis Atoneni ajakirjanduses esitatud väidete üle, et SLK ei ole huvitatud praamiliikluse korraldamisest.
?SLK esindajatena kinnitame, et ettevõttel on huvi osaleda praamiliikluse konkursil või läbirääkimistel, kui konkursitingimused vastavad elementaarsele rahvusvahelise mereõiguse ja reisijateveo praktikale,? deklareerisid pressiteatele alla kirjutanud Saaremaa Laevakompanii juhid Vjatzheslav Leedo, Aivar Jõgi ja Tõnis Rihvk.
?Mis aga puudutab väidet laevaliikluse läbipaistmatuse kohta, siis see on vale ning seda esitades kahjustab minister teadlikult ettevõtte mainet. SLK tegevust on kontrollinud viimastel aastatel korduvalt erinevad riiklikud kontrollorganid, viimati kinnitas ettevõtte raamatupidamise täielikku läbipaistvust konkurentsiamet. Tundub kuidagi veider lisada, et SLK on majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumiga lepingulistes suhetes ning ettevõte annab regulaarselt oma tegevusest ministeeriumile aru.?
Üleeile teatas majandusminister Meelis Atonen Kanal 2 uudistes, et kuna saartevaheline praamikonkurss nurjus, siis näeb ta ühe võimalusena, et praamiliiklust hakkab tulevikus korraldama riiklik ettevõte, näiteks Tallinna Sadam. Samas möönis minister, et sinnamaani võiks vedusid opereerida siiski SLK.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele