Sotsiaaldemokraadid ja Toomas Hendrik Ilves võtsid eile ülekaalukalt Eesti esimestelt europarlamendi valimistelt kolm kohta, suurüllatusena jäi suurim valitsuspartei Res Publica kohata.
Ariko Marketingi korraldatud uuringust selgub, et interneti kasutamine arvete tasumisel kogub populaarsust ? kui möödunud aastal kasutas iga neljas tarbija seda võimalust, siis sel aastal juba iga kolmas.
Saku ootab alanud Euroopa jalgpallimeistrivõistluste ajal õllemüügi kasvu, eriline ootus on seatud Carlsbergile, mida sel kevadsuvel loodetakse müüa 140 protsenti rohkem kui mullu samal ajal.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Valitsus teeb viimaseid ettevalmistusi järgmise nädala lõpus peetavaks Euroopa ülemkoguks, kuhu peaminister Juhan Parts läheb kaitsma maksu- ja sotsiaalpoliitika ühehäälsuse nõuet ning valima Euroopa Komisjonile tugevat presidenti.
Postimees:
Omavahel hinnasõda pidavad tööstused tegelevad üha rohkem karastusjoogi, siidri ja vee väljatoomisega, mistõttu uute õllesortide müügilejõudmine on tänavu varasematest aastatest märksa tagasihoidlikum.
Eurovalimiste kampaania avaldas mõju ka inimeste eelistustele Riigikogu valimiste puhuks ? valitsusliidu juhtiva erakonna Res Publica populaarsus kukkus järsult ja erakond platseerus koos Rahvaliiduga 3.-4. kohale.
Res Publica eurovalimiste võidutort kirjaga «Murrame läbi!» jäi eile lahti lõikamata, sest loosungi «Mõistus maksab» kilbile tõstnud sotsid võtsid kolm kohta kuuest, mis peaminister Juhan Parts lubas respublikaanidele.
SL Õhtuleht:
«See on vastus «Murrame läbi» kampaaniale,» iseloomustab sotsiaaldemokraatide ülekaalukat võitu europarlamendivalimistel Toomas Hendrik Ilves. Sotsiaal-demokraadid said Eesti parlamendikohtadest pooled, kolm.