• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,6%39 573,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,6%39 573,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 11.08.04, 09:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM: Leedo otsib võimalusi SLK tegevuse jätkamiseks

SLK omaniku Vjat?eslav Leedo sõnul otsib ettevõte võimalusi tegevuse jätkamiseks ajal, kui läbirääkimised Tallinna Sadamaga on aeglustunud.
Leedo sõnul tegutsesid Saaremaa Laevakompanii (SLK) ja Tallinna Sadam veel paar nädalat tagasi ühises rütmis ja kokkuleppele jõuti ka ühisfirma moodustamise baastingimustes, kirjutab Postimees.
«On see nüüd puhkuste aeg või hakkas politikaanlus taas majandusprotsessi üle domineerima, igal juhul on Tallinna Sadama seisukohad tänaseks muutunud ning läbirääkimised praegu seisavad,» nentis Leedo. «Mulle hakkab järjest enam tunduma, et see, mis saab praamiliiklusest mandri ja saarte vahel alates 1. oktoobrist, on ainult meie mure.»
Tallinna Sadam teatas eile, et ei soovi veel anda ametlikku kommentaari Lääne-Eesti saarte praamiühenduse teemal.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tallinna Sadam ja liinide praegune operaator SLK on pidanud kõnelusi koostöö osas liinide edasiseks teenindamiseks, kuid sadama esindaja sõnul ei kommenteeri osapooled teemat enne lõpliku kokkuleppe sõlmimist.
Kaks nädalat tagasi teatas SLK, et rendib septembrist koos meeskonnaga Islandile praegu Rohuküla-Heltermaa liini teenindava parvlaeva St.Ola. Leedo sõnul on lepingutingimustes sisuliselt kokku lepitud ja laev läheb septembri teisel nädalal Islandi poole teele.
Rihvki sõnul peab ettevõte läbirääkimisi rakenduse leidmiseks ka teistele parvlaevadele.
SLK üritab ka mitmete teiste uute projektide kaudu maandada riske, mis tekivad operaatorlepingu lõppemisega septembri lõpus. SLK ja Ventspilsi sadam töötavad näiteks praegu Mõntu-Ventspilsi liini avamise nimel.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 9 p 23 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele