• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,66
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,66
  • 08.02.05, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sotsiaalsus lisab reklaamile jumet

Neljapäeva, 3. veebruari Päevalehes tutvustab end lugejatele Villeroy & Bochi ning Kaubamaja ühisetteaste. Nimelt kutsub reklaam üles tooma oma vanad nõud Kaubamaja Kodumaailma ning ostma seejärel Villeroy & Boch nõusid 10% soodsamalt.
Tubli algatus, mis lubab kogutud nõude näol kena täiendust Eesti Kasuperede väljavalitud abivajajatele. Teadagi on Villeroy & Boch auväärne bränd, tema ostja jõukas ja bränditeadlik. Just seetõttu on ülimalt tõenäoline, et Villeroy klient soetab nõusid mitte vajadusest nõude järele ? neid on tal niigi kuhjaga ? vaid vajadusest muuta iga detail enda kodus kauniks, stiilseks, maitsekaks. Kui sina, lugeja, oled üks nendest, siis mõistad sa seda probleemi kogu oma ehtsuses ? pole ju enam sellist tutvusringkonda, kellele neid niisama ära kinkida ja kas sobikski? Pealegi pole sa kindel, kas sobiks neile sellist abi pakkuda ja kas nad ülepea seda vajaks.
Sellele 10protsendilisele soodustusele lisandub isegi veel Partnerkaardi soodustus. Pakkumises on seega iva sees. Sotsiaalne alltekst läheb inimestele korda ja pehmendab reklaami kommertslikku eesmärki. Tore ju, kui ma oma paadunud tarbimishulluses saan ka lahendada oma vanade nõude probleemi ja keegi-kusagil, kes neid tõeliselt vajab, saab need tänutundes endale.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kahju vaid, et reklaam nii mannetu väljanägemisega on. Liiga väiksele meediapinnale (1/6 lk) paigutatud reklaam on seal pelgalt teksti kujul. Tõsi, on küll ka imeväike pildike, mis sõnumit peaks kaunistama, kuid tegelikult ei tee ta seda mitte. Toredast aktsioonist on ju vähe abi, kui inimesed sellest teada ei saa ja kui reklaam pilku ei püüa.
Kiiduväärset läbimõeldust, Kaubamaja ja Villeroy ühist pingutust ning organiseerimisvaeva ? kokkuvõtvalt jääb sisu varjutama reklaami nõrk teostus.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 8 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele